Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kouvolan KooKoo-joukkue on edennyt SM-liigan finaaleihin ensimmäistä kertaa historiassaan. Kaupungissa on nähtävissä joukkueen värit, ja paikalliset ovat innostuneita joukkueen menestyksestä. KooKoo johtaa finaalisarjaa Tapparaa vastaan voitoin 2-0.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kouvolan KooKoo-joukkue on edennyt SM-liigan finaaleihin ensimmäistä kertaa historiassaan. Kaupungissa on nähtävissä joukkueen värit, ja paikalliset ovat innostuneita joukkueen menestyksestä. KooKoo johtaa finaalisarjaa Tapparaa vastaan voitoin 2-0.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.5.2026 klo 07:19, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KooKoo pelaa ensimmäistä kertaa finaalissa.
KooKoo pelaa finaalissa
Kouvolan KooKoo on finaalissa ensimmäistä kertaa. Joukkueen värit näkyvät kaupungissa ja ihmiset puhuvat KooKoosta. KooKoo johtaa finaalisarjaa Tapparaa vastaan. Tunnelma on korkealla, kun KooKoo tekee maaleja.
Kouvolan KooKoo-joukkue on edennyt SM-liigan finaaleihin ensimmäistä kertaa historiassaan. Kaupungissa on nähtävissä joukkueen värit, ja paikalliset ovat innostuneita joukkueen menestyksestä. KooKoo johtaa finaalisarjaa Tapparaa vastaan voitoin 2-0.
KooKoo voitti Tapparan jääkiekon finaalissa 3–2 ja otti toisen voiton sarjassa. Tappara paransi peliään avausottelusta, mutta KooKoo oli vahvempi erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoo otti toisen voiton Tapparasta jääkiekon finaalissa, voittaen ottelun 3–2. Tappara paransi peliään, mutta KooKoo oli vahvempi erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä. Asiantuntija Topi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Tappara ja KooKoo kohtaavat jääkiekon Liigan loppuottelusarjassa tänä iltana. Tappara on hävinnyt sarjan ensimmäiset kaksi ottelua KooKoolle, joka johtaa voitoin 2–0. Mestaruuteen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Kouvolan KooKoo on vain kahden voiton päässä Suomen mestaruudesta. Tappara sen sijaan ei ole edistynyt voittojen suhteen, ja sen tilanne on edelleen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Kouvolassa järjestettiin SM-liigan finaali, jossa KooKoo kohtasi Tapparan. Ottelu keräsi suuren yleisön, ja halli oli lähes täynnä. Mukana oli myös tunnettuja suomalaisia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoon Robert Rooba laukoi avausmaalin SM-liigan finaalissa, johdattaen joukkueensa 1–0-johtoon. Tämä maali oli KooKoon ensimmäinen kotikentällä finaaleissa. KooKoo johtaa finaalisarjaa Tapparaa vastaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #SMliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.