Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Britanniassa vietetään kymmenen vuoden merkkipäivää Brexit-äänestyksestä, samalla kun Unkari hyväksyy uusia lakeja korruption vähentämiseksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nokian KrP voitti Classicin miesten salibandyliigan viidennessä loppuottelussa 5–4. Voitto tuli Luukas Hyvärisen jatkoerämaalilla, ja KrP johtaa finaalisarjaa nyt 3–2. Mestaruus voidaan varmistaa seuraavassa ottelussa kotihallissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nokian KrP voitti Classicin miesten salibandyliigan viidennessä loppuottelussa 5–4. Voitto tuli Luukas Hyvärisen jatkoerämaalilla, ja KrP johtaa finaalisarjaa nyt 3–2. Mestaruus voidaan varmistaa seuraavassa ottelussa kotihallissa.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 22:35, pääluokka Salibandy.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nokian KrP voitti Classicin finaalissa • Nokian KrP voiton päässä mestaruudesta • Nokian KrP voiton päässä mestaruudesta.
Nokian KrP voitti Classicin
Nokian KrP voitti Classicin salibandyliigan finaalissa. Ottelu päättyi 5–4 Luukas Hyvärisen jatkoerämaalilla. KrP johtaa finaalisarjaa 3–2. Mestaruus voi varmistua seuraavassa pelissä.
Nokian KrP voitti Classicin miesten salibandyliigan viidennessä loppuottelussa 5–4. Voitto tuli Luukas Hyvärisen jatkoerämaalilla, ja KrP johtaa finaalisarjaa nyt 3–2. Mestaruus voidaan varmistaa seuraavassa ottelussa kotihallissa.
Nokian KrP on voiton päässä miesten salibandykullasta, kun se voitti Classicin jatkoajalla 5–4 F-liigan finaalissa. KrP johtaa loppuottelusarjaa 3–2, ja mestaruus on katkolla torstaina. Luukas Hyvärinen oli ottelun…
Nokian KrP on voiton päässä miesten salibandykullasta, kun se voitti Classicin jatkoajalla 5–4 F-liigan viidennessä finaalipelissä. KrP johtaa loppuottelusarjaa 3–2, ja mestaruus on katkolla torstaina. Ottelun sankari oli…
Nokian KrP on voiton päässä miesten salibandykullasta, voittaessaan Classicin jatkoajalla 5–4. KrP johtaa loppuottelusarjaa 3–2, ja mestaruus on katkolla torstaina. Ottelun tähdeksi nousi Luukas Hyvärinen, joka teki neljä…
Miesten F-liigan finaalisarjassa Nokian KrP voitti Classicin 5-4 ja siirtyi 3-2 johtoon ottelusarjassa. Finaalit jatkuvat seuraavaksi 7. Ja 9. toukokuuta, jolloin joukkueet kohtaavat uudelleen. Mestaruuteen tarvitaan neljä voittoa.
Nokian KrP varmisti kolmannen voittonsa salibandyn F-liigafinaalissa kaatamalla Classicin jatkoajalla 5–4. Classic johti ottelua vielä kahden erän jälkeen 3–0, mutta KrP:n huikea nousu päätöserässä käänsi pelin. KrP johtaa…
Nokian KrP voitti Classicin salibandyn F-liigafinaalissa jatkoajalla 5–4. KrP:n Elias Jolanki teki neljä maalia, ja joukkue johtaa sarjaa nyt voitoin 3–2. Classic oli vielä kahden erän jälkeen 3–0…
Nokian KrP voitti Classicin viidennessä salibandyn F-liigafinaalissa jatkoajalla 5–4. KrP johtaa finaalisarjaa nyt voitoin 3–2. Ottelussa KrP nousi 0–3-tappiosta huikealla päätöserällä, jossa Elias Jolanki teki neljä maalia.
Luukas Hyvärinen teki neljä maalia ja vei Nokian KrP:n voittoon Classicista salibandyliigan viidennessä finaalissa. Voitto tarkoittaa, että Nokian KrP on vain yhden…
Salibandy • jaetut avainsanat: #LuukasHyvärinen, #NokianKrP
Nokian KrP voitti Classicin neljännessä finaalissa maalein 5–4. Voitto vaati joukkueelta suurta ponnistelua ja Luukas Hyvärinen teki ratkaisevan voittomaalin. Tämä voitto oli…
Salibandy • jaetut avainsanat: #NokianKrP, #LuukasHyvärinen
Classic voitti ensimmäisen salibandyfinaalin Nokian KrP:tä vastaan lukemin 5–3. Maalivahti Lassi Toriseva teki erinomaisia torjuntoja, jotka auttoivat tamperelaisia voittoon.
Salibandy • jaetut avainsanat: #Classic, #Salibandy
Palloseura voitti F-liigan toisessa finaalissa vastustajansa kahdeksalla maalilla. Joukkueen peli oli tehokasta ja sujuvaa, vaikka pelissä oli myös haasteita.
Salibandy • jaetut avainsanat: #Fliiga, #salibandy
Tampereen Classic voitti Nokian KrP:n salibandyliigan finaalissa vappupäivänä. Ottelu päättyi Classicin hyväksi 6–5, mikä tarkoittaa toista kiinnitystä mestaruuteen. Teemu Karppanen juhli ensimmäistä…
Salibandy • jaetut avainsanat: #NokianKrP, #Salibandy
Miesten salibandyliigan finaalissa Nokian KrP tasoitti voitot voittamalla Classicin jatkoajalla. Joona Rantala teki ratkaisevan maalin ajassa 68.06, mikä varmisti KrP:lle 5–4 voiton.…
Salibandy • jaetut avainsanat: #NokianKrP, #Salibandy
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.