Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kouvolan KooKoo on vain kahden voiton päässä Suomen mestaruudesta. Tappara sen sijaan ei ole edistynyt voittojen suhteen, ja sen tilanne on edelleen sama kuin sarjan alussa. KooKoon menestys on yllättänyt monet kiekkofanit.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kouvolan KooKoo on vain kahden voiton päässä Suomen mestaruudesta. Tappara sen sijaan ei ole edistynyt voittojen suhteen, ja sen tilanne on edelleen sama kuin sarjan alussa. KooKoon menestys on yllättänyt monet kiekkofanit.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 18:45, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KooKoo lähellä mestaruutta, Tappara taantuu.
KooKoo on lähellä mestaruutta
Kouvolan KooKoo on voittanut kaksi peliä ja tarvitsee vain kaksi voittoa lisää mestaruuteen. Tappara ei ole saanut voittoja ja sen tilanne on sama kuin sarjan alussa. KooKoon menestys on yllättävää monille. Tappara tarvitsee nyt muutosta.
Kouvolan KooKoo on vain kahden voiton päässä Suomen mestaruudesta. Tappara sen sijaan ei ole edistynyt voittojen suhteen, ja sen tilanne on edelleen sama kuin sarjan alussa. KooKoon menestys…
KooKoo voitti Tapparan jääkiekon finaalissa 3–2 ja otti toisen voiton sarjassa. Tappara paransi peliään avausottelusta, mutta KooKoo oli vahvempi erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Liigan finaalisarja jatkuu, ja Tappara hävisi KooKoolle avauspelissä 4–2. KooKoo hallitsi peliä laukauksissa ja maaliodottamissa. Tappara on jäänyt KooKoon jalkoihin kauden aikana,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoo otti toisen voiton Tapparasta jääkiekon finaalissa, voittaen ottelun 3–2. Tappara paransi peliään, mutta KooKoo oli vahvempi erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä. Asiantuntija Topi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Kouvolassa järjestettiin SM-liigan finaali, jossa KooKoo kohtasi Tapparan. Ottelu keräsi suuren yleisön, ja halli oli lähes täynnä. Mukana oli myös tunnettuja suomalaisia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoon Robert Rooba laukoi avausmaalin SM-liigan finaalissa, johdattaen joukkueensa 1–0-johtoon. Tämä maali oli KooKoon ensimmäinen kotikentällä finaaleissa. KooKoo johtaa finaalisarjaa Tapparaa vastaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #SMliiga
SM-liigan finaalisarjan toinen ottelu pelataan Kouvolassa, jossa Tappara kohtaa KooKoon. KooKoo voitti ensimmäisen ottelun ja ryösti kotiedun itselleen. Tappara pyrkii välttämään kahden…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.