Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espanjassa on julistettu hätätila maastopalojen vuoksi, ja Yhdysvaltain presidentti Trump on asettanut uusia tuontitulleja. Metson tilauskertymä ylitti odotukset.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vartti Isberg, tunnettu romanivaikuttaja, on vangittu vakavan rikoksen valmistelusta. Hänen aiottu kohteensa on entinen maailmanmestari urheilussa. Poliisi tutkii tapausta, jossa on mukana myös Isbergin entinen naisystävä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vartti Isberg, tunnettu romanivaikuttaja, on vangittu vakavan rikoksen valmistelusta. Hänen aiottu kohteensa on entinen maailmanmestari urheilussa. Poliisi tutkii tapausta, jossa on mukana myös Isbergin entinen naisystävä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 18:48, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Romanivaikuttaja epäilty vakavasta rikoksesta.
Romanivaikuttaja on vangittu
Vartti Isberg on tunnettu romanivaikuttaja, joka on vangittu vakavasta rikoksesta. Hänen aiottu kohteensa on voittanut maailmanmestaruuden urheilussa. Poliisi tutkii tapausta, joka liittyy henkilöiden välisiin suhteisiin. Tapahtumat ovat sattuneet Helsingissä.
Vartti Isberg, tunnettu romanivaikuttaja, on vangittu vakavan rikoksen valmistelusta. Hänen aiottu kohteensa on entinen maailmanmestari urheilussa. Poliisi tutkii tapausta, jossa on mukana myös Isbergin entinen naisystävä.
Tunnettu romanivaikuttaja on vangittu Helsingissä törkeän henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen valmistelusta epäiltynä. Epäily liittyy parisuhteen päättymistilanteeseen ja mahdolliseen mustasukkaisuuteen. Miehen asianajaja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Nuori mies ajoi tunnelissa yli 130 km/h, vaikka alueella oli 60 km/h rajoitus. Hänet pysäytettiin ja epäillään useista rikoksista, mukaan lukien ajaminen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rikos
19-vuotias virolais-amerikkalainen teinihakkeri on pidätetty Helsinki-Vantaan lentoasemalla useista vakavista rikoksista. Hänet epäillään kuuluvan Scattered Spider -hakkeriryhmään, joka on syyllistynyt useisiin tietomurtoihin ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Katsastuskonttorilla tapahtui väkivaltainen riita, kun asiakas löi katsastajaa päähän ja uhkasi häntä. Mies, joka on autokorjaamoyrittäjä, yritti väkisin saada takaisin rekisteröintitodistuksen, minkä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Rikos
Kuopiolaismies, joka ajoi kolmen promillen humalassa, sai neljän kuukauden ehdottoman vankeustuomion. Hovioikeus ei myöntänyt jatkokäsittelylupaa, joten käräjäoikeuden päätös pysyy voimassa. Mies kiisti…
Rikos
Lapin käräjäoikeus tuomitsi 30-vuotiaan Dmitri Nazarovin viideksi vuodeksi ja viideksi kuukaudeksi vankeuteen. Nazarov yritti tappaa sivullisen miehen miekalla, erehtyen uhrista kostotoimessaan. Hyökkäys…
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.