Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Britanniassa vietetään kymmenen vuoden merkkipäivää Brexit-äänestyksestä, samalla kun Unkari hyväksyy uusia lakeja korruption vähentämiseksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Met-gaala pidettiin New Yorkissa, ja sen teemana oli "muoti on taidetta". Tapahtuma keräsi yhteen muodin, musiikin, elokuvan ja teatterin alan vaikuttajia. Gaalavieraat esittelivät luovia asuja teeman mukaisesti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Met-gaala pidettiin New Yorkissa, ja sen teemana oli "muoti on taidetta". Tapahtuma keräsi yhteen muodin, musiikin, elokuvan ja teatterin alan vaikuttajia. Gaalavieraat esittelivät luovia asuja teeman mukaisesti.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 18:01, pääluokka Muoti.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Met-gaalassa muoti on taidetta • Met-gaalassa muoti on taidetta.
Met-gaalassa muoti on taidetta
Met-gaala järjestettiin New Yorkissa. Tämän vuoden teema oli "muoti on taidetta". Tapahtumassa oli paljon muodin, musiikin ja elokuvan alan ihmisiä. Vieraat esittelivät upeita asuja, jotka sopivat teemaan.
Met-gaala pidettiin New Yorkissa, ja sen teemana oli "muoti on taidetta". Tapahtuma keräsi yhteen muodin, musiikin, elokuvan ja teatterin alan vaikuttajia. Gaalavieraat esittelivät luovia asuja teeman mukaisesti.
Met-gaala pidettiin New Yorkissa, ja sen teemana oli "muoti on taidetta". Tapahtuma keräsi yhteen muodin, musiikin, elokuvan ja teatterin alan vaikuttajia. Gaalavieraat esittelivät luovia asuja teeman mukaisesti.
Met-gaala järjestettiin New Yorkissa teemalla "muoti on taidetta". Suunnittelija Miro Hämäläinen arvioi tapahtuman onnistuneimmat asut, joihin kuuluivat muun muassa Sombrin, Emma Chamberlainin…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti, #NewYork
Suomen tunnetuimpiin muotisuunnittelijoihin kuuluva Vuokko Eskolin-Nurmesniemi on kuollut 19. huhtikuuta 2026 Helsingissä. Hän oli 96-vuotias ja syntynyt Helsingissä 12. helmikuuta 1930.
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti
Metropolitan Museum of Artin Met-gaala keräsi jälleen julkisuuden henkilöitä New Yorkissa. Tapahtuman pukukoodina oli "Muoti on taidetta". Erityisesti Rihanna ja Luke Evans…
Muoti • jaetut avainsanat: #MetGala
Cristiano Ronaldon kihlattu Georgina Rodriguez saapui Met-gaalaan upeassa pitsimekossa, joka sai inspiraationsa uskonnosta. Hänen asusteensa, kuten pitkä huntu ja timanttikorut, täydensivät asua,…
Muoti • jaetut avainsanat: #MetGala
Kesän 2026 rantamuodissa on monia trendejä, jotka tarjoavat jokaiselle jotakin. Kaarituelliset bikinit ja leveät olkaimet ovat edelleen suosittuja, ja ne tarjoavat sekä…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti
Bad Bunny esitteli Met-gaalassa ikääntyneen versionsa itsestään, mikä herätti huomiota. Heidi Klum puolestaan valitsi veistoksellisen tyylin, joka myös käänsi katseita. Tapahtuma oli…
Muoti • jaetut avainsanat: #MetGala
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.