Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jasper Pääkkösen osittain omistama TAR-ravintola Helsingissä on suljettu pysyvästi. Ravintola kohtasi taloudellisia vaikeuksia jäätyneen vesiputken vuoksi, mikä johti sen sulkemiseen. Pääkkönen harmittelee ravintolan kohtaloa ja sen matkaa, joka oli täynnä haasteita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jasper Pääkkösen osittain omistama TAR-ravintola Helsingissä on suljettu pysyvästi. Ravintola kohtasi taloudellisia vaikeuksia jäätyneen vesiputken vuoksi, mikä johti sen sulkemiseen. Pääkkönen harmittelee ravintolan kohtaloa ja sen matkaa, joka oli täynnä haasteita.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 16:37, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jasper Pääkkösen ravintola suljettiin lopullisesti.
Jasper Pääkkösen ravintola sulki ovensa
TAR-ravintola Helsingissä on nyt suljettu pysyvästi. Ravintola kärsi taloudellisia tappioita jäätyneen vesiputken takia. Jasper Pääkkönen on pahoillaan ravintolan kohtalosta. Hän kertoo, että ravintolan kunnostaminen oli haastavaa ja täynnä ongelmia.
Jasper Pääkkösen osittain omistama TAR-ravintola Helsingissä on suljettu pysyvästi. Ravintola kohtasi taloudellisia vaikeuksia jäätyneen vesiputken vuoksi, mikä johti sen sulkemiseen. Pääkkönen harmittelee ravintolan kohtaloa ja sen matkaa, joka…
Sofia Virta on eronnut avopuolisostaan ja muuttanut uuteen kotiin. Pariskunnan uusperhe-elämä on tullut päätökseensä. Ero tapahtui viime vuoden kohun jälkeen, joka liittyi…
Jutut ja juorut
Helsingin kadut täyttyivät vappuaattona juhlivista ihmisistä. Lämmin sää houkutteli paikalle paljon väkeä, ja vuoden 2023 Miss Suomi Paula Joukanen osallistui juhlintaan kumppaninsa…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsinkiin saapuu kansainvälisiä pelimiehiä, jotka opettavat hurmaustaitojaan yksityisillä kursseilla. Kurssi järjestetään vappuna ja houkuttelee osallistujia, jotka haluavat kehittää taitojaan naisten hurmaamisessa. Kurssin…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Helsinki
Valokuvaaja Meeri Koutaniemi ja muusikko Sami Yaffa myyvät Helsingin Kruunuvuoressa sijaitsevaa asuntoaan. Asunnon pyyntihinta on 978 000 euroa, ja se on rakennettu…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Helsinki
Juuso Karikuusi, tunnettu tubettaja Herbalisti, ilmoitti lopettavansa tubettamisen 11 vuoden jälkeen. Hän avasi syitä päätökselleen, kertomalla pitkän terapiajakson auttaneen häntä mielenterveysongelmissa.
Jutut ja juorut
Entinen pääministeri Sanna Marin on ostanut asunnon Helsingistä. Asunto sijaitsee vanhassa kerrostalossa, ja Marin on merkitty ainoaksi omistajaksi huhtikuussa. Asunnon kauppasummaa ei…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.