Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Mellunkylässä tapahtui räjähdys, jossa kaksi ihmistä loukkaantui. Poliisi epäilee yhtä henkilöä vaaran aiheuttamisesta, ja tapaus siirtyy syyttäjälle syyteharkintaan. Räjähdyksen syynä oli todennäköisesti vuotava asetyleenikaasupullo pakettiautossa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Mellunkylässä tapahtui räjähdys, jossa kaksi ihmistä loukkaantui. Poliisi epäilee yhtä henkilöä vaaran aiheuttamisesta, ja tapaus siirtyy syyttäjälle syyteharkintaan. Räjähdyksen syynä oli todennäköisesti vuotava asetyleenikaasupullo pakettiautossa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 13:30, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Räjähdys Helsingissä loukkasi kahta ihmistä.
Räjähdys Helsingissä loukkasi ihmisiä
Helsingin Mellunkylässä tapahtui räjähdys, jossa loukkaantui kaksi ihmistä. Räjähdys tapahtui pakettiautossa, jossa oli kaasupulloja. Poliisi epäilee yhtä henkilöä vaaran aiheuttamisesta. Tapaus siirtyy syyttäjälle syyteharkintaan.
Helsingin Mellunkylässä tapahtui räjähdys, jossa kaksi ihmistä loukkaantui. Poliisi epäilee yhtä henkilöä vaaran aiheuttamisesta, ja tapaus siirtyy syyttäjälle syyteharkintaan. Räjähdyksen syynä oli todennäköisesti vuotava asetyleenikaasupullo pakettiautossa.
Helsingin Mellunkylässä tapahtui pakettiauton räjähdys, jonka syynä oli kaasupullon venttiilin mahdollinen vuoto. Poliisi epäilee yhtä henkilöä vaaran aiheuttamisesta. Räjähdyksessä loukkaantui kaksi ihmistä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mellunkylä, #Helsinki
Helsingin Mellunkylässä tapahtuneessa räjähdyksessä on epäiltynä yksi henkilö, joka aiheutti vaaran. Lokakuussa tapahtuneessa onnettomuudessa kaksi ihmistä loukkaantui ja useita ajoneuvoja sekä rakennuksia…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Mellunkylä, #Helsinki
Oulussa useat koulut joutuivat keskeyttämään toimintansa perättömän uhkauksen vuoksi. Poliisi tutkii tapausta laittomana uhkauksena ja perättömänä vaarailmoituksena. Uhkaus on todettu aiheetomaksi, ja…
Kotimaa
Oulun Rautatienkadulla sijaitsevassa ravintolassa on syttynyt tulipalo. Pelastustoimi on aloittanut sammutustyöt, ja alueella liikkumista suositellaan välttämään. Tilanne on edelleen kehittyvä.
Kotimaa
Vantaalla syttyneessä tulipalossa kuoli kolme kissaa, kun kuusikerroksisen kerrostalon asunto tuhoutui. Kaksi ihmistä onnistui pelastautumaan, mutta heidät vietiin sairaalaan tarkistettavaksi. Pelastuslaitos evakuoi…
Kotimaa
Helsingin Mannerheimintiellä sijaitseva yli satavuotias Töölön Sähköhuolto on vaarassa sulkea ovensa. Liikkeen omistaja Hillevi Salminoja on miettinyt lopettamista terveysongelmien vuoksi, eikä jatkajaa…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.