Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Britanniassa vietetään kymmenen vuoden merkkipäivää Brexit-äänestyksestä, samalla kun Unkari hyväksyy uusia lakeja korruption vähentämiseksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kesän 2026 rantamuodissa on monia trendejä, jotka tarjoavat jokaiselle jotakin. Kaarituelliset bikinit ja leveät olkaimet ovat edelleen suosittuja, ja ne tarjoavat sekä tyyliä että tukea. Uimapukujen muotoiluissa näkyy myös retrotyylejä ja sporttisia leikkauksia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kesän 2026 rantamuodissa on monia trendejä, jotka tarjoavat jokaiselle jotakin. Kaarituelliset bikinit ja leveät olkaimet ovat edelleen suosittuja, ja ne tarjoavat sekä tyyliä että tukea. Uimapukujen muotoiluissa näkyy myös retrotyylejä ja sporttisia leikkauksia.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 12:45, pääluokka Muoti.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kesän 2026 uikkarit ovat muotia.
Kesän 2026 uikkarit ovat muotia
Kesän 2026 rantamuodissa on monia vaihtoehtoja. Kaarituelliset bikinit ja leveät olkaimet ovat edelleen suosittuja. Uimapukujen muotoiluissa on retrotyylejä ja sporttisia leikkauksia. Rannalle on tulossa monia uusia tyylejä ja värejä.
Kesän 2026 rantamuodissa on monia trendejä, jotka tarjoavat jokaiselle jotakin. Kaarituelliset bikinit ja leveät olkaimet ovat edelleen suosittuja, ja ne tarjoavat sekä tyyliä että tukea. Uimapukujen muotoiluissa näkyy…
Suomen tunnetuimpiin muotisuunnittelijoihin kuuluva Vuokko Eskolin-Nurmesniemi on kuollut 19. huhtikuuta 2026 Helsingissä. Hän oli 96-vuotias ja syntynyt Helsingissä 12. helmikuuta 1930.
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti
Met-gaala New Yorkissa esitteli upeita muotiluomuksia, joissa korostuivat erityisesti tekonännit. Kylie Jennerin ja Kendall Jennerin asut herättivät erityisesti huomiota, kun ne sisälsivät…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti
Met-gaala järjestettiin New Yorkissa, ja se keräsi muotialan suurimpia tähtiä. Tapahtuman pukukoodi oli "Fashion is Art", ja Kardashianin sisarukset, Kylie ja Kendall…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti
Tulevana kesänä avonaiset pistokkaat nousevat trendiksi. Ne tarjoavat yhdistelmän vaivattomuutta ja tyylikkyyttä, ja niitä tullaan näkemään erityisesti juhlissa ja terasseilla. Vuoden 2026…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti
Kevään ja kesän 2026 muotitrendit esittelevät monipuolisia hameita, kuten naisellisia puolihameita ja leikkisiä bubble-hameita. Erityisesti pitsireunaiset helmat tuovat asuihin keveyttä ja näyttävyyttä.…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti
Kevään muotitrendeihin kuuluu useita järkihintaisia vaatteita, jotka kestävät aikaa. Esimerkiksi lyhyt trenssitakki ja farkkupaita ovat ajankohtaisia valintoja. Nämä vaatteet näyttävät hyvältä vuodesta…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.