Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin pörssi avautui tiistaina 0,15 prosentin laskussa. Nokian osake laski 1,8 prosenttia avauksen jälkeen, vaikka se oli aiemmin noussut yli seitsemän prosenttia. Peliyhtiö Remedy sen sijaan nousi 9,2 prosenttia tulosjulkaisunsa myötä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin pörssi avautui tiistaina 0,15 prosentin laskussa. Nokian osake laski 1,8 prosenttia avauksen jälkeen, vaikka se oli aiemmin noussut yli seitsemän prosenttia. Peliyhtiö Remedy sen sijaan nousi 9,2 prosenttia tulosjulkaisunsa myötä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 10:15, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsingin pörssi avautui laskussa.
Helsingin pörssi laskee avauksessa
Helsingin pörssi avautui tiistaina laskussa. Yleisindeksi laski 0,15 prosenttia. Nokian osake laski 1,8 prosenttia avauksen jälkeen. Remedy nousi 9,2 prosenttia, koska se julkaisi hyviä tuloksia.
Helsingin pörssi avautui tiistaina 0,15 prosentin laskussa. Nokian osake laski 1,8 prosenttia avauksen jälkeen, vaikka se oli aiemmin noussut yli seitsemän prosenttia. Peliyhtiö Remedy sen sijaan nousi 9,2…
Nokia aloitti pörssiviikon vahvalla nousulla, kun sen osake nousi lähes seitsemän prosenttia avautuessaan. Puoli tuntia ennen pörssin sulkeutumista osake oli noussut jo…
Talous • jaetut avainsanat: #Nokia, #HelsinginPörssi
Helsingin pörssi jatkoi vahvassa nousussa maanantaina, ja Nokian osake nousi 6,74 prosenttia. Yleisindeksi OMX Helsinki oli iltapäivällä 0,84 prosentin nousussa. Maailmalla pörssit…
Talous • jaetut avainsanat: #Nokia, #HelsinginPörssi
Nokian osakkeen hinta on noussut yli kaksinkertaiseksi viimeisen kolmen kuukauden aikana. Nousujakso on kiihtynyt erityisesti New Yorkin pörssin aukioloaikoina. Historialliset tapahtumat ovat…
Talous • jaetut avainsanat: #Nokia, #Osakkeet
Helsingin pörssistä on nostettu esiin kolme yhtiötä, joilla on merkkejä käänteestä kannattavuudessa. Näiden yhtiöiden osakkeet ovat vielä kohtuuhintaisia, vaikka sijoittajien luottamus on…
Talous • jaetut avainsanat: #HelsinginPörssi, #Osakkeet
Nokia on jälleen Helsingin pörssin suurin yhtiö, ja sen osakekurssi on ylittänyt kymmenen euroa. Nousun taustalla on erityisesti yhteistyö sirujätti Nvidian kanssa,…
Talous • jaetut avainsanat: #Nokia, #HelsinginPörssi
Nordea on saavuttanut vahvaa tulosta, mutta sen tulevaisuus on epävarma. Pankin osake on noussut merkittävästi, mutta sen kehitys riippuu kansanosakkeiden kysynnästä. Suomalaiset…
Talous • jaetut avainsanat: #HelsinginPörssi, #Osakkeet
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.