Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ikea avaa uudenlaisen myymälän Lahteen kesän jälkeen. Myymälä sijaitsee kauppakeskus Mailissa ja työllistää noin 20 henkilöä. Valikoimassa on 2000 suosituinta tuotetta, jotka voi ottaa heti mukaansa, sekä mahdollisuus tilata tuotteita kotiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ikea avaa uudenlaisen myymälän Lahteen kesän jälkeen. Myymälä sijaitsee kauppakeskus Mailissa ja työllistää noin 20 henkilöä. Valikoimassa on 2000 suosituinta tuotetta, jotka voi ottaa heti mukaansa, sekä mahdollisuus tilata tuotteita kotiin.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 10:02, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ikea avaa uuden myymälän Lahteen • Ikea avaa minimyymälän Lahteen kesän jälkeen • Ikea avaa uuden myymälän Lahteen.
Ikea avaa uuden myymälän Lahteen
Ikea avaa uuden myymälän Lahteen kesän jälkeen. Myymälä on kauppakeskus Mailissa. Siellä on 2000 suosikkituotetta, jotka voi ottaa heti mukaansa. Asiakkaat voivat myös tilata tuotteita kotiin. Myymälä tarjoaa suunnittelupalveluita ja ruokatuotteita.
Ikea avaa uudenlaisen myymälän Lahteen kesän jälkeen. Myymälä sijaitsee kauppakeskus Mailissa ja työllistää noin 20 henkilöä. Valikoimassa on 2000 suosituinta tuotetta, jotka voi ottaa heti mukaansa, sekä mahdollisuus…
Ikea avaa uuden pienmyymälän Lahteen kesän jälkeen. Myymälä tarjoaa noin 2 000 suosituinta tuotetta sekä suunnittelupalvelut ja ruokaa. Työntekijöitä arvioidaan olevan noin 20.
Ikea Suomi avaa uuden myymälän Lahteen kesän jälkeen. Myymälä tarjoaa noin 2000 suosituinta tuotetta heti mukaan, ja asiakkaille on saatavilla myös suunnittelupalveluita. Uuden myymälän arvioidaan työllistävän noin 20…
Suomessa datakeskusten kapasiteetti kasvaa lähivuosina kahdeksankertaiseksi, noin 2,3 gigawattiin. Hallitus valmistelee verotukea, joka on noin 30 miljoonaa euroa. Asiantuntijat kuitenkin varoittavat, että…
Talous • jaetut avainsanat: #Suomi
Kalmarin liikevoitto ja -vaihto parantuivat edellisvuodesta, mutta eivät täyttäneet analyytikoiden ennusteita. Uusia tilauksia tuli vähemmän kuin viime vuonna, vaikka tilauskanta vastasi odotuksia.…
Talous
Verohallinto lähettää e-laskuehdotuksen noin 400 000 suomalaiselle. Ehdotus auttaa välttämään ylimääräisiä kuluja, kun yhä harvempi saa veroista laskun postitse. E-laskuehdotus on saatavilla…
Talous • jaetut avainsanat: #Suomi
GameStop on tehnyt yli 55 miljardin dollarin ostotarjouksen eBaysta. Yhtiön toimitusjohtaja Ryan Cohen uskoo, että eBayn arvo voisi olla nykyistä suurempi ja…
Talous
Matkailu- ja ravintolapalvelut Mara sekä Finnair vaativat, että sosiaali- ja terveysministeriö ei saa päättää elinkeinoelämän rajoitustoimista tulevaisuudessa. Lausunto on annettu hallituksen esitysluonnokseen…
Talous
Kauppakamarien kyselyn mukaan suurin osa yrityksistä uskoo tulevaisuuteen luottavaisesti. Vaikka joka viides odottaa liikevaihdon laskevan, noin 80 prosenttia uskoo sen pysyvän ennallaan…
Talous • jaetut avainsanat: #Suomi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.