Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kalmarin liikevoitto ja -vaihto parantuivat edellisvuodesta, mutta eivät täyttäneet analyytikoiden ennusteita. Uusia tilauksia tuli vähemmän kuin viime vuonna, vaikka tilauskanta vastasi odotuksia. Palvelut-segmentti ei saavuttanut odotettua tulosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kalmarin liikevoitto ja -vaihto parantuivat edellisvuodesta, mutta eivät täyttäneet analyytikoiden ennusteita. Uusia tilauksia tuli vähemmän kuin viime vuonna, vaikka tilauskanta vastasi odotuksia. Palvelut-segmentti ei saavuttanut odotettua tulosta.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 09:17, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalmarin tulos jäi odotuksista • NoHo Partnersin liikevaihto kasvoi alkuvuonna • NoHo Partnersin liikevaihto kasvoi alkuvuonna.
Kalmarin tulos ei ollut hyvä
Kalmar paransi liikevoittoaan ja liikevaihtoaan viime vuodesta. Kuitenkin tulos jäi analyytikoiden odotuksista. Uusia tilauksia tuli vähemmän kuin viime vuonna. Tilauskanta oli odotusten mukainen.
Kalmarin liikevoitto ja -vaihto parantuivat edellisvuodesta, mutta eivät täyttäneet analyytikoiden ennusteita. Uusia tilauksia tuli vähemmän kuin viime vuonna, vaikka tilauskanta vastasi odotuksia. Palvelut-segmentti ei saavuttanut odotettua tulosta.
NoHo Partnersin liikevaihto kasvoi tammi-maaliskuussa 5,8 prosenttia 81,7 miljoonaan euroon. Yhtiön liikevoitto laski 9,3 prosenttia 4,9 miljoonaan euroon. Toimitusjohtaja Jarno Suominen pitää kasvua kohtuullisena epävarmassa maailmantilanteessa.
NoHo Partnersin liikevaihto nousi tammi-maaliskuussa 5,8 prosenttia, ollen 81,7 miljoonaa euroa. Liikevoitto sen sijaan laski 9,3 prosenttia 4,9 miljoonaan euroon. Yhtiön toimitusjohtaja arvioi tuloksen jääneen odotuksista huolimatta kohtuulliseksi…
NoHo Partnersin liikevaihto nousi 5,8 prosenttia 81,7 miljoonaan euroon alkuvuonna. Liikevoitto sen sijaan laski 9,3 prosenttia 4,9 miljoonaan euroon. Toimitusjohtaja Jarno Suominen mainitsee, että kannattavuus on pysynyt seitsemässä…
Ravintolakonserni Noho Partners julkaisi tammi-maaliskuun tuloksensa, joka jäi odotettua heikommaksi. Liiketulos oli 4,9 miljoonaa euroa, kun ennuste oli 5,5 miljoonaa euroa. Konserni arvioi kuitenkin kannattavuutensa pysyvän hyvällä tasolla…
Noho Partners ennakoi kannattavuutensa pysyvän vertailukauden tasolla koko vuoden ajan. Ravintolakonserni julkaisee ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa 5. toukokuuta. Tulosraportti tarjoaa tarkempaa tietoa yhtiön…
Talous • jaetut avainsanat: #NohoPartners, #Ravintola
Analyytikot ennustavat Kalmarin liikevaihdon ja -voiton kasvua. Tilauksissa on kuitenkin haasteita. Kalmar julkaisee ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa 5. toukokuuta.
Talous • jaetut avainsanat: #Kalmar, #Liikevaihto
Kauppakamarien kyselyn mukaan suurin osa yrityksistä uskoo liikevaihtonsa pysyvän ennallaan tai kasvavan seuraavan puolen vuoden aikana. Kuitenkin noin joka viides yritys odottaa…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto
GameStop on tehnyt yli 55 miljardin dollarin ostotarjouksen eBaysta. Yhtiön toimitusjohtaja Ryan Cohen uskoo, että eBayn arvo voisi olla nykyistä suurempi ja…
Talous
Matkailu- ja ravintolapalvelut Mara sekä Finnair vaativat, että sosiaali- ja terveysministeriö ei saa päättää elinkeinoelämän rajoitustoimista tulevaisuudessa. Lausunto on annettu hallituksen esitysluonnokseen…
Talous
GRK:n tilauskanta kasvoi 883 miljoonaan euroon maaliskuun lopussa. Vaikka liikevaihto laski 35,9 prosenttia vertailukaudesta, yhtiön kannattavuus ylitti analyytikoiden ennusteet. Oikaistu liikevoitto oli…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.