Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducksin ensimmäisessä pudotuspeliottelussa kiistanalaisella voittomaalilla. Ivan Barbašov teki voittomaalin, vaikka tilanne herätti protesteja Ducksin pelaajilta ja valmentajalta. Golden Knights johtaa ottelusarjaa 1–0.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducksin ensimmäisessä pudotuspeliottelussa kiistanalaisella voittomaalilla. Ivan Barbašov teki voittomaalin, vaikka tilanne herätti protesteja Ducksin pelaajilta ja valmentajalta. Golden Knights johtaa ottelusarjaa 1–0.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 08:23, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Golden Knights voitti kiistanalaisessa pudotuspelissä • Vegas voitti Anaheimin pudotuspelissä • Vegas voitti Anaheimin pudotuspelissä.
Golden Knights voitti kiistanalaisessa pudotuspelissä
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducksin pudotuspelissä. Voittomaali syntyi kiistanalaisessa tilanteessa, jossa Ducksin pelaajat protestoivat. Ivan Barbašov teki voittomaalin, ja Ducksin valmentaja menetti malttinsa. Golden Knights johtaa ottelusarjaa 1–0.
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducksin ensimmäisessä pudotuspeliottelussa kiistanalaisella voittomaalilla. Ivan Barbašov teki voittomaalin, vaikka tilanne herätti protesteja Ducksin pelaajilta ja valmentajalta. Golden Knights johtaa ottelusarjaa 1–0.
Vegas Golden Knights aloitti NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen voitolla, kaatamalla Anaheim Ducksin 3–1. Ottelu oli pitkään tasainen, mutta Vegas sai avausmaalin toisen erän aikana. Anaheim tasoitti pelin kolmannessa…
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducksin 3–1 NHL:n pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu oli pitkään tasainen, mutta Vegas sai avausmaalin toisen erän aikana. Anaheim tasoitti kolmannessa erässä, mutta Vegas…
Vegas Golden Knights aloitti NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen voitolla Anaheim Ducksista 3–1. Ottelu eteni tasaisissa merkeissä, mutta Vegas sai avausmaalin toisessa erässä. Anaheim tasoitti pelin kolmannessa erässä, mutta…
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducksin 3–1 NHL:n pudotuspeleissä. Ottelussa Ducks hallitsi peliä, mutta Vegasin maalivahti Carter Hart pelasi erinomaisesti. Mikael Granlund teki Ducksille tasoitusmaalin, mutta Golden Knightsin…
Carolina Hurricanes voitti Philadelphia Flyersin jatkoajalla 3–2. Ottelun ratkaisi Taylor Hall, joka teki voittomaalin jatkoerän lopussa. Hurricanes johtaa ottelusarjaa nyt 2–0.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Montreal Canadiens voitti Tampa Bay Lightningin pudotuspelisarjan seitsemännessä ottelussa 2–1, vaikka Canadiens laukoi vain yhdeksän kertaa maalia kohti. Tampa Bayn päävalmentaja Jon…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Colorado Avalanche ja Minnesota Wild avasivat NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen huikealla 15 maalin ottelulla, jossa Colorado voitti 9–6. Ottelussa nähtiin useita maaleja,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Dallas Starsin päävalmentaja kertoi, että Mikko Rantanen ei pelannut loukkaantuneena pudotuspeleissä. Rantanen palasi kaukaloon olympialaisissa sattuneen vamman jälkeen, mutta hänen pelivireensä oli…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Mats Sundin, Ruotsin jääkiekkolegenda, on palannut Toronto Maple Leafsin palvelukseen vanhemmaksi neuvonantajaksi. Toronto on kärsinyt huonosta kaudesta ja nimesi Sundinin auttamaan joukkuetta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Minnesota Wildin ykkössentteri Joel Eriksson Ek on sivussa seuraavista kahdesta pudotuspeliottelusta. Eriksson Ekin lisäksi myös puolustaja Jonas Brodin on poissa kokoonpanosta. Wild…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.