Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Arsenal ja Atletico Madrid kohtaavat Mestarien liigan välierässä. Ottelu tuo yhteen kaksi huippujoukkuetta, jotka taistelevat pääsystä finaaliin. Tapahtuma herättää suurta kiinnostusta jalkapallofaneissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Arsenal ja Atletico Madrid kohtaavat Mestarien liigan välierässä. Ottelu tuo yhteen kaksi huippujoukkuetta, jotka taistelevat pääsystä finaaliin. Tapahtuma herättää suurta kiinnostusta jalkapallofaneissa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 06:11, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Arsenal ja Atletico Madrid Mestarien liigan välierässä • Arsenal ja Atletico Madrid kohtaavat välierässä • Arsenal ja Atletico Madrid kohtaavat välierässä.
Arsenal ja Atletico Madrid pelaavat välierässä
Arsenal ja Atletico Madrid pelaavat Mestarien liigan välierässä. Tämä ottelu on tärkeä, koska voittaja pääsee finaaliin. Molemmat joukkueet ovat hyviä ja niillä on paljon faneja. Ottelu kiinnostaa jalkapallon ystäviä.
Arsenal ja Atletico Madrid kohtaavat Mestarien liigan välierässä. Ottelu tuo yhteen kaksi huippujoukkuetta, jotka taistelevat pääsystä finaaliin. Tapahtuma herättää suurta kiinnostusta jalkapallofaneissa.
Tiistaina Arsenal ja Atletico Madrid pelaavat Mestarien liigan välierässä. Ottelu on tärkeä molemmille joukkueille, ja se herättää suurta kiinnostusta. Seuraamme päivän tapahtumia ja uutisia.
Arsenal ja Atletico Madrid pelaavat tiistaina Mestarien liigan välierässä. Ottelu on tärkeä molemmille joukkueille, ja se herättää suurta mielenkiintoa. Seurataan päivän tapahtumia ja uutisia.
Jalkapallon Mestarien liigan välieräottelussa Atletico Madrid ja Arsenal pelasivat 1–1-tasapelin. Molemmat joukkueet onnistuivat maalinteossa rangaistuspotkuista. Atletico Madridin päävalmentaja Diego Simeone ja Arsenalin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #AtleticoMadrid, #Arsenal
Atletico Madridin ja Arsenalin ensimmäinen välieräottelu päättyi 1–1-tasapeliin. Molemmat maalit syntyivät rangaistuspotkuista, ja Arsenalin valmentaja Mikel Arteta oli tyytymätön tuomarin päätökseen peruuttaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #AtleticoMadrid, #Arsenal
Jalkapallon Mestarien liigan välierän avausosa päättyi 1–1. Arsenal johti ottelua Viktor Gyökeresin rangaistuspotkumaalilla, mutta Atletico Madrid tasoitti pelin myöhemmin. Ottelu oli intensiivinen,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Arsenal, #AtleticoMadrid
Mestarien liigan välieräottelussa Atletico Madrid ja Arsenal pelaavat puolustuksellista peliä. Molemmat joukkueet keskittyvät estämään vastustajan maalinteon, joten 0–0-tulos on mahdollinen. Atletico Madrid…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #AtleticoMadrid, #Arsenal
FC Barcelona ja Lyon ovat edenneet naisten Mestarien liigan finaaliin. Barcelona voitti Bayern Münchenin yhteismaalein 5–3, kun taas Lyon kaatoi Arsenalin 4–3.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 jalkapallon Valioliigassa. Voitto varmisti Unitedille paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Ottelussa United johti 2–0, mutta Liverpool tasoitti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.