Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran neuvottelevat rauhasta, kun taas Suomessa uhkaa sähköpula 2030-luvulla. Uudessakaupungissa kadonnut nainen herättää huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Beata Leppilampi julkaisi esikoiskirjansa, jossa hän kertoo suhteestaan Mikko Leppilampeen. Pari meni naimisiin vuonna 2021 ja sai ensimmäisen lapsensa syyskuussa. Beata avaa kirjassaan, kuinka Mikon kanssa suhde tuntui erilaiselta ja miten he ovat rakentaneet perhettään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Beata Leppilampi julkaisi esikoiskirjansa, jossa hän kertoo suhteestaan Mikko Leppilampeen. Pari meni naimisiin vuonna 2021 ja sai ensimmäisen lapsensa syyskuussa. Beata avaa kirjassaan, kuinka Mikon kanssa suhde tuntui erilaiselta ja miten he ovat rakentaneet perhettään.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 5.5.2026 klo 06:12, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Beata Leppilampi avaa suhdettaan Mikko Leppilampeen.
Beata Leppilampi avaa suhdettaan Mikko Leppilampeen
Beata Leppilampi on kirjoittanut kirjan, jossa hän kertoo Mikko Leppilammesta. He menivät naimisiin vuonna 2021 ja saivat lapsen syyskuussa. Beata kertoo, että Mikon kanssa suhde tuntui erilaiselta kuin aiemmin. Hän oppi, että tulevaisuudesta ei voi tehdä lupauksia, vaan on valittava toinen joka päivä.
Beata Leppilampi julkaisi esikoiskirjansa, jossa hän kertoo suhteestaan Mikko Leppilampeen. Pari meni naimisiin vuonna 2021 ja sai ensimmäisen lapsensa syyskuussa. Beata avaa kirjassaan, kuinka Mikon kanssa suhde tuntui…
Sofia Virta on eronnut avopuolisostaan ja muuttanut uuteen kotiin. Pariskunnan uusperhe-elämä on tullut päätökseensä. Ero tapahtui viime vuoden kohun jälkeen, joka liittyi…
Jutut ja juorut
Beata Leppilampi julkaisee esikoiskirjansa, jossa hän käsittelee äitiyden tuomia muutoksia ja kokemuksia. Kirjassa hän jakaa myös surullisen tarinan keskenmenostaan, joka tapahtui ennen…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #BeataLeppilampi
Näyttelijä Janne Virtanen kertoo elämästään puoliso Hanna-Riikka Siitosen kuoleman jälkeen. Hän on oppinut elämään menetyksen kanssa ja ymmärtää ajan merkityksen surussa. Virtanen…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Perhe
Waldon perheessä on päätetty kunnioittaa isän muistoa erityisellä tavalla hänen yllättävän kuolemansa jälkeen. Waldo kertoo, että perheessä on vahva italialaistyyppinen yhteishenki, joka…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Perhe
Juuso Karikuusi, tunnettu tubettaja Herbalisti, ilmoitti lopettavansa tubettamisen 11 vuoden jälkeen. Hän avasi syitä päätökselleen, kertomalla pitkän terapiajakson auttaneen häntä mielenterveysongelmissa.
Jutut ja juorut
Elokuvaohjaaja Renny Harlin ja hänen vaimonsa Johanna Harlin ovat saaneet kolmannen lapsensa. Pariskunta ilmoitti ilouutisesta Instagramissa, jossa he esittelivät vastasyntyneen.
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Perhe
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.