Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KooKoo voitti Tapparan jääkiekon finaalissa 3–2 ja otti toisen voiton sarjassa. Tappara paransi peliään avausottelusta, mutta KooKoo oli vahvempi erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä. Asiantuntija Topi Nättinen arvioi Tapparan pelin olevan taktisesti parempaa, mutta kiekollinen pelaaminen jäi heikoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KooKoo voitti Tapparan jääkiekon finaalissa 3–2 ja otti toisen voiton sarjassa. Tappara paransi peliään avausottelusta, mutta KooKoo oli vahvempi erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä. Asiantuntija Topi Nättinen arvioi Tapparan pelin olevan taktisesti parempaa, mutta kiekollinen pelaaminen jäi heikoksi.
Aiheesta on julkaistu 24 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 23:01, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KooKoo voitti Tapparan • KooKoo voitti Tapparan trillerissä • KooKoo voitti Tapparan SM-liigan finaalissa.
KooKoo voitti Tapparan
KooKoo voitti Tapparan jääkiekon finaalissa 3–2. Tämä oli KooKoon toinen voitto sarjassa. Tappara pelasi paremmin kuin avausottelussa, mutta KooKoo oli silti vahvempi. Erikoistilanteet ja maalivahtipeli olivat KooKoolle parempia. Asiantuntija sanoo, että KooKoolla on vielä parannettavaa.
KooKoo voitti Tapparan jääkiekon finaalissa 3–2 ja otti toisen voiton sarjassa. Tappara paransi peliään avausottelusta, mutta KooKoo oli vahvempi erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä. Asiantuntija Topi Nättinen arvioi Tapparan pelin…
KooKoo varmisti toisen voittonsa Suomen mestaruusfinaaleissa kaatamalla Tapparan 3–2. Tappara sai mahdollisuuden voittaa, mutta KooKoo puolusti uhrautuvasti ja kesti vaikeat hetket. KooKoon päävalmentaja Jouko Myrrä oli tyytyväinen joukkueensa…
KooKoo voitti Tapparan 3–2 SM-liigan finaalissa ja siirtyi kahden voiton päähän mestaruudesta. Tappara sai lopussa mahdollisuuden ylivoimaan, mutta ei onnistunut maalinteossa. Joachim Blichfeld kritisoi joukkueensa suoritusta, vaikka peli…
KooKoo otti toisen voiton Tapparasta Suomen mestaruusfinaalissa Kouvolassa. Tapparan tähtipelaajat Benjamin Rautiainen ja Joachim Blichfeld jäivät ilman tehopisteitä, vaikka joukkueella oli mahdollisuus tasoittaa ottelu. Päävalmentaja Rikard Grönborg puolusti…
Kouvolan KooKoo voitti jääkiekon SM-liigan finaalissa Tapparan lukemin 3–2. Voitto varmistui dramaattisten loppuhetkien jälkeen, kun KooKoo:n puolustaja Ari Gröndahl torjui vastustajan laukaukset. KooKoo johtaa finaalisarjaa voitoin 2–0.
Kouvolan KooKoo voitti jääkiekon SM-liigan finaalissa Tapparan 3–2. Voitto syntyi tiukan taistelun jälkeen, kun KooKoo puolusti hyvin loppuhetkillä. KooKoo johtaa finaalisarjaa nyt 2–0.
Kouvolan KooKoo voitti jääkiekon SM-liigan finaalissa Tapparan lukemin 3–2. Voitto syntyi tiukan taistelun jälkeen, kun KooKoo puolusti hyvin loppuhetkillä. KooKoo johtaa finaalisarjaa voitoin 2–0.
Tappara on vaikeassa tilanteessa SM-liigan finaalisarjassa, ja päävalmentaja Rikard Grönborg on ilmaissut huolensa joukkueen pelistä. Hän korosti, että joukkueen on parannettava suoritustaan, erityisesti maalinteossa, vaikka he loivat paikkoja.…
KooKoo voitti Tapparan toisen finaaliottelun maalein 3–2 ja siirtyi ottelusarjassa 2–0-johtoon. Ville Meskanen, joka teki voittomaalin, ylisti päävalmentaja Jouko Myrrää ottelun jälkeen. Meskanen joutui kuitenkin rangaistusaitioon ottelun lopussa,…
KooKoo voitti Tapparan 3–2 jääkiekon finaalisarjan toisessa ottelussa. Ville Meskanen teki voittomaalin ajassa 46.50, mutta ottelu oli jännittävä loppuun saakka. KooKoo on nyt kahden voiton päässä Suomen mestaruudesta.
KooKoo voitti Tapparan jääkiekkoliigan finaalissa 3–2 ja siirtyi 2–0-johtoon sarjassa. KooKoon kapteeni Otto Paajanen kertoi joukkueen taistelleen sitkeästi, vaikka peli ei ollut paras mahdollinen. Finaalissa nähtiin myös historian…
KooKoo voitti Tapparan jääkiekon Liigan finaalissa 3–2 ja siirtyi 2–0-johtoon sarjassa. KooKoon kapteeni Otto Paajanen kehui joukkueensa taistelua, vaikka peli ei ollut paras mahdollinen. Finaaliottelu oli Kouvolassa ensimmäinen…
Liigan finaalisarja jatkuu, ja Tappara hävisi KooKoolle avauspelissä 4–2. KooKoo hallitsi peliä laukauksissa ja maaliodottamissa. Tappara on jäänyt KooKoon jalkoihin kauden aikana,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoon Robert Rooba laukoi avausmaalin SM-liigan finaalissa, johdattaen joukkueensa 1–0-johtoon. Tämä maali oli KooKoon ensimmäinen kotikentällä finaaleissa. KooKoo johtaa finaalisarjaa Tapparaa vastaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Liiga
KooKoo ja Tappara pelaavat toisen ottelun liigafinaalissa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle mestaruuden tavoittelussa. Seuraamme ottelun tapahtumia ja tunnelmia.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoo on voittanut Tapparan neljässä peräkkäisessä ottelussa, mukaan lukien lauantain finaaliottelu, joka päättyi 4–2 KooKoon hyväksi. Tämä on ensimmäinen kerta, kun KooKoo…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoo esitti vakuuttavaa peliä avausfinaalissa, voittaen Tapparan. Fanit juhlivat voittoa laulaen käytävillä. KooKoon joukkue koostuu suurelta osin muiden seurojen ylijäämäpelaajista, mutta päävalmentaja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Kouvolassa järjestettiin SM-liigan finaali, jossa KooKoo kohtasi Tapparan. Ottelu keräsi suuren yleisön, ja halli oli lähes täynnä. Mukana oli myös tunnettuja suomalaisia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.