Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pori-kilpailussa saavutettiin hyviä tuloksia eri lähtöluokissa. Voittajaksi nousi Black Revenge, joka juoksi Pronssidivisioonakarsinnassa ajan 13,5. Muita menestyjiä olivat muun muassa Lady Domina ja Quick Tooma, jotka voittivat omat lähtönsä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pori-kilpailussa saavutettiin hyviä tuloksia eri lähtöluokissa. Voittajaksi nousi Black Revenge, joka juoksi Pronssidivisioonakarsinnassa ajan 13,5. Muita menestyjiä olivat muun muassa Lady Domina ja Quick Tooma, jotka voittivat omat lähtönsä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 22:12, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Pori-kilpailusta • Ravituloksia Pori 4. toukokuuta • Ravituloksia Porista.
Ravituloksia Pori-kilpailusta
Pori-kilpailussa oli useita lähtöjä. Black Revenge voitti Pronssidivisioonakarsinnan ajalla 13,5. Lady Domina ja Quick Tooma voittivat myös omat kilpailunsa. Ravit olivat jännittäviä ja tulokset olivat hyviä.
Pori-kilpailussa saavutettiin hyviä tuloksia eri lähtöluokissa. Voittajaksi nousi Black Revenge, joka juoksi Pronssidivisioonakarsinnassa ajan 13,5. Muita menestyjiä olivat muun muassa Lady Domina ja Quick Tooma, jotka voittivat omat…
Pori isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Maple Leaf's Gypsophila, ja toisessa ponilähdössä Hollidee Wee oli nopein. Muissa lähdöissä kilpailijat taistelivat tiukasti sijoituksista.
Pori isännöi ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voittajaksi nousi Maple Leaf's Gypsophila, ja toisessa ponilähdössä Hollidee Wee oli nopein. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia…
Tampereella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja lämminveristen kilpailuja. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Arnäs Mikasa, ja lämminveristen karsinnassa parasta vauhtia piti…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Stallone voitti Vermon keskiviikkoraveissa kylmäverikoitoksen. Ohjastaja Santtu Raitala seurasi kilpailua aluksi rauhallisesti, mutta Stallone lisäsi vauhtia kirivaiheessa ja otti helpon voiton. Hevonen…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Lappeenrannan ravikilpailuissa Vänrikki voitti lauantaina Santtu Raitalan ohjastamana. Ori kiri viimeiset 500 metriä nopeasti ja ohitti kärkiparin maalilinjalla.
Ravit • jaetut avainsanat: #ravit
Kouvolalainen Oon Leidi voitti Jyväskylän keskiviikkoraveissa. Timo Ukkolan ohjastama tamma sai voittonsa Kohti Kuninkuusraveja -lähdössä. Voitto oli Oon Leidille kauden ensimmäinen, ja…
Ravit • jaetut avainsanat: #ravit
Massimo Hoist voitti Helsinki-ajon Vermossa lauantaina. Jukka Hakkaraisen valmennettava saavutti kauden parhaan tuloksen, juosten 1 620 metriä aikaan 10,6.
Ravit • jaetut avainsanat: #ravit
Hannu Korven valitus kilpailukiellosta on hylätty. Suomen Hippos ilmoittaa, että Korven kilpailukielto pysyy voimassa vuoden 2023 loppuun asti. Korpi sai aiemmin vuoden…
Ravit • jaetut avainsanat: #ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.