Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nordean verkkopankissa on ilmennyt häiriöitä, jotka ovat vaikuttaneet käyttäjien tilitietoihin. Monet asiakkaat ovat raportoineet, että heidän tilinsä näyttävät nollaa, eikä sijoituksia pysty tarkastelemaan. Häiriöistä on ilmoitettu myös Downdetector-palvelussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nordean verkkopankissa on ilmennyt häiriöitä, jotka ovat vaikuttaneet käyttäjien tilitietoihin. Monet asiakkaat ovat raportoineet, että heidän tilinsä näyttävät nollaa, eikä sijoituksia pysty tarkastelemaan. Häiriöistä on ilmoitettu myös Downdetector-palvelussa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 20:31, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nordean verkkopankissa häiriöitä.
Nordean verkkopankissa on ongelmia
Nordean verkkopankissa on ongelmia, ja monet asiakkaat ovat huolissaan. Käyttäjät ovat kertoneet, että heidän tilinsä näyttävät nollaa. Sijoituksia ei voi nähdä. Ongelmat alkoivat ennen iltakahdeksaa.
Nordean verkkopankissa on ilmennyt häiriöitä, jotka ovat vaikuttaneet käyttäjien tilitietoihin. Monet asiakkaat ovat raportoineet, että heidän tilinsä näyttävät nollaa, eikä sijoituksia pysty tarkastelemaan. Häiriöistä on ilmoitettu myös Downdetector-palvelussa.
Tanskan finanssivalvonta on tehnyt rikosilmoituksen Nordean tytäryhtiöstä, Nordea Finans Danmarkista, rahanpesulain rikkomusten vuoksi. Valvontaviranomainen havaitsi puutteita asiakassuhteiden selvittämisessä ja riskien arvioinnissa. Rikosilmoitus…
Talous • jaetut avainsanat: #Nordea
GameStop on tehnyt yli 55 miljardin dollarin ostotarjouksen eBaysta. Yhtiön toimitusjohtaja Ryan Cohen uskoo, että eBayn arvo voisi olla nykyistä suurempi ja…
Talous
Matkailu- ja ravintolapalvelut Mara sekä Finnair vaativat, että sosiaali- ja terveysministeriö ei saa päättää elinkeinoelämän rajoitustoimista tulevaisuudessa. Lausunto on annettu hallituksen esitysluonnokseen…
Talous
Nordea on nostanut kehittyvät osakemarkkinat ylipainoon ja laskenut yhden alueen alipainoon. Pankin päästrategi Antti Saaren mukaan sijoittajat odottavat vahvaa tuloskasvua, vaikka markkinoilla…
Talous • jaetut avainsanat: #Nordea
Suomessa datakeskusten kapasiteetti kasvaa lähivuosina kahdeksankertaiseksi, noin 2,3 gigawattiin. Hallitus valmistelee verotukea, joka on noin 30 miljoonaa euroa. Asiantuntijat kuitenkin varoittavat, että…
Talous
Nordea on saavuttanut vahvaa tulosta, mutta sen tulevaisuus on epävarma. Pankin osake on noussut merkittävästi, mutta sen kehitys riippuu kansanosakkeiden kysynnästä. Suomalaiset…
Talous • jaetut avainsanat: #Nordea
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.