Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa drooni päätyi ilmatilaan häirinnän vuoksi, ex-johtaja sai tuomion ihmiskaupasta ja Terveystalo ostaa Silmäaseman yli 570 miljoonalla eurolla.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Maailman golflistat ovat päivittyneet, ja Scottie Scheffler johtaa miesten listaa. Naisissa ykkösenä on Nelly Korda. Suomalaisista Sami Välimäki on korkeimmalla sijalla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Maailman golflistat ovat päivittyneet, ja Scottie Scheffler johtaa miesten listaa. Naisissa ykkösenä on Nelly Korda. Suomalaisista Sami Välimäki on korkeimmalla sijalla.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 18:42, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Maailman golflistat päivitetty.
Golflistat ovat nyt ajantasalla
Golflistat ovat päivitetty. Scottie Scheffler on miesten ykkönen. Naisissa Nelly Korda on paras. Sami Välimäki on suomalaisista korkeimmalla sijalla.
Maailman golflistat ovat päivittyneet, ja Scottie Scheffler johtaa miesten listaa. Naisissa ykkösenä on Nelly Korda. Suomalaisista Sami Välimäki on korkeimmalla sijalla.
Sami Välimäki pelasi hyvin RBC Heritage -kilpailussa Etelä-Carolinassa, mutta epäonnistui viimeisellä reiällä. Hän teki neloisbogin, mikä romutti hänen mahdollisuutensa parempaan sijoitukseen ja…
Golf • jaetut avainsanat: #golf
Rory McIlroy voitti Mastersin golfkilpailun Yhdysvalloissa. Voitto toi hänelle noin 3,85 miljoonaa euroa palkintorahaa. McIlroy on voittanut Mastersin nyt toisen kerran peräkkäin…
Golf • jaetut avainsanat: #golf
Sami Välimäki pelasi Mastersin avauskierroksensa 80 lyönnillä, joka on 8 yli parin. Hän jakoi 82. sijan kilpailussa, jossa muut pelaajat ehtivät pelata…
Golf • jaetut avainsanat: #golf
Sami Välimäki kärsi vaikeuksista golfissa Masters-turnauksen avauskierroksella. Hän pelasi kierroksen 80 lyönnillä (+8) Yhdysvaltain Augustassa. Välimäen kehonkielestä näkyi turhautuminen, kun peli ei…
Golf • jaetut avainsanat: #golf
Sami Välimäki sijoittui jaetulle 14. sijalle PGA-kiertueen kilpailussa Teksasissa. Hän paransi sijoitustaan 16 pykälällä sunnuntaina, jolloin hän pelasi 24 reikää.
Golf • jaetut avainsanat: #golf
Matilda Castrenin paluukilpailu LPGA-kiertueella päättyi kahteen kierrokseen. Suomalainen pelasi molemmat kierrokset 82 lyönnillä, jääden jatkopaikasta 18 lyöntiä. Castren osallistui kilpailuun ensimmäistä kertaa…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.