Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tapparan maalivahti Christian Heljanko pelaa maanantaina uransa 100. Pudotuspeliottelun SM-liigassa. Heljanko on tilastojen mukaan eniten pudotuspeliotteluita pelannut maalivahti. Tänä keväänä hän on voittanut kahdeksan ottelua 12:sta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tapparan maalivahti Christian Heljanko pelaa maanantaina uransa 100. Pudotuspeliottelun SM-liigassa. Heljanko on tilastojen mukaan eniten pudotuspeliotteluita pelannut maalivahti. Tänä keväänä hän on voittanut kahdeksan ottelua 12:sta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 17:24, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Heljanko pelaa 100. pudotuspeliottelun • Christian Heljanko saavuttaa sadannen pudotuspeliottelun.
Heljanko pelaa 100. pudotuspeliottelun
Tapparan maalivahti Christian Heljanko pelaa maanantaina 100. Pudotuspeliottelunsa. Hän on pelannut kaikki pudotuspeliottelut Tapparassa. Heljanko on voittanut tänä keväänä kahdeksan ottelua. KooKoo johtaa finaalisarjaa 1–0.
Tapparan maalivahti Christian Heljanko pelaa maanantaina uransa 100. Pudotuspeliottelun SM-liigassa. Heljanko on tilastojen mukaan eniten pudotuspeliotteluita pelannut maalivahti. Tänä keväänä hän on voittanut kahdeksan ottelua 12:sta.
Tampereen Tapparan maalivahti Christian Heljanko pelaa tänään uransa sadannen Liigan pudotuspeliottelun. Tämä merkkipaalu saavutetaan kevään toisessa finaaliottelussa. Heljanko on ollut tärkeä pelaaja joukkueelleen pudotuspeleissä.
Liigan finaalisarja jatkuu, ja Tappara hävisi KooKoolle avauspelissä 4–2. KooKoo hallitsi peliä laukauksissa ja maaliodottamissa. Tappara on jäänyt KooKoon jalkoihin kauden aikana,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #Liiga
KooKoo ja Tappara pelaavat toisen ottelun liigafinaalissa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle mestaruuden tavoittelussa. Seuraamme ottelun tapahtumia ja tunnelmia.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #Liiga
KooKoo on voittanut Tapparan neljässä peräkkäisessä ottelussa, mukaan lukien lauantain finaaliottelu, joka päättyi 4–2 KooKoon hyväksi. Tämä on ensimmäinen kerta, kun KooKoo…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #SMliiga
Kaksinkertainen maailmanmestari Jere Sallinen on solminut kolmen vuoden sopimuksen Kiekko-Espoon kanssa. Sallinen, joka on pelannut viimeiset viisi kautta Sveitsissä, palaa kotikaupunkiinsa Espooseen.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Carolina Hurricanes voitti Philadelphia Flyersin pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu päättyi lukemiin 3–0, ja Carolina johtaa sarjaa voitoin 1–0. Tämä oli ensimmäinen ottelu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pudotuspelit
KooKoo esitti vakuuttavaa peliä avausfinaalissa, voittaen Tapparan. Fanit juhlivat voittoa laulaen käytävillä. KooKoon joukkue koostuu suurelta osin muiden seurojen ylijäämäpelaajista, mutta päävalmentaja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #SMliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.