Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
SM-liigan finaalisarjan toinen ottelu pelataan Kouvolassa, jossa Tappara kohtaa KooKoon. KooKoo voitti ensimmäisen ottelun ja ryösti kotiedun itselleen. Tappara pyrkii välttämään kahden otteluvoiton takamatkaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
SM-liigan finaalisarjan toinen ottelu pelataan Kouvolassa, jossa Tappara kohtaa KooKoon. KooKoo voitti ensimmäisen ottelun ja ryösti kotiedun itselleen. Tappara pyrkii välttämään kahden otteluvoiton takamatkaa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 17:30, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tappara taistelee SM-liigan finaalissa.
Tappara pelaa SM-finaalissa
SM-liigan finaalisarjan toinen ottelu pelataan Kouvolassa. Tappara kohtaa KooKoon, joka voitti ensimmäisen ottelun. KooKoo sai kotiedun itselleen. Tappara haluaa voittaa, jotta se ei jää kahden otteluvoiton taakse.
SM-liigan finaalisarjan toinen ottelu pelataan Kouvolassa, jossa Tappara kohtaa KooKoon. KooKoo voitti ensimmäisen ottelun ja ryösti kotiedun itselleen. Tappara pyrkii välttämään kahden otteluvoiton takamatkaa.
KooKoo on voittanut Tapparan neljässä peräkkäisessä ottelussa, mukaan lukien lauantain finaaliottelu, joka päättyi 4–2 KooKoon hyväksi. Tämä on ensimmäinen kerta, kun KooKoo…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Liigan finaalisarja jatkuu, ja Tappara hävisi KooKoolle avauspelissä 4–2. KooKoo hallitsi peliä laukauksissa ja maaliodottamissa. Tappara on jäänyt KooKoon jalkoihin kauden aikana,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoo esitti vakuuttavaa peliä avausfinaalissa, voittaen Tapparan. Fanit juhlivat voittoa laulaen käytävillä. KooKoon joukkue koostuu suurelta osin muiden seurojen ylijäämäpelaajista, mutta päävalmentaja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoo ja Tappara pelaavat toisen ottelun liigafinaalissa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle mestaruuden tavoittelussa. Seuraamme ottelun tapahtumia ja tunnelmia.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Tampereen Nokia-areenalla ei ole loppuunmyyty finaaliottelua Tapparan ja KooKoon välillä. Erityisesti vieraspäädyssä on runsaasti vapaita paikkoja, vaikka joukkueen aiemmat kotiottelut ovat keränneet…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Kaksinkertainen maailmanmestari Jere Sallinen on solminut kolmen vuoden sopimuksen Kiekko-Espoon kanssa. Sallinen, joka on pelannut viimeiset viisi kautta Sveitsissä, palaa kotikaupunkiinsa Espooseen.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.