Nimipäivä:
Jasmin, Ilta, Jade
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…


Kalmarin liikevaihdon odotetaan kasvavan

Aihesivu: Kalmarin liikevaihdon odotetaan kasvavan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Analyytikot ennustavat Kalmarin liikevaihdon ja -voiton kasvua. Tilauksissa on kuitenkin haasteita. Kalmar julkaisee ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa 5. toukokuuta.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Talous
  • Päivitetty 4.5.2026 klo 16:23
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Analyytikot ennustavat Kalmarin liikevaihdon ja -voiton kasvua. Tilauksissa on kuitenkin haasteita. Kalmar julkaisee ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa 5. toukokuuta.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 16:23, pääluokka Talous.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalmarin liikevaihdon odotetaan kasvavan.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 4.5.2026 klo 16:23.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talous.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Kalmar, #Cargotec, #Liikevaihto.

Selkokielinen yhteenveto

Kalmarin liikevaihto kasvaa

Kalmarin liikevaihdon ja voiton odotetaan kasvavan. Analyytikot uskovat, että yritys menestyy. Kuitenkin tilauksissa on vaikeuksia. Kalmar julkaisee tuloksensa 5. toukokuuta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.