Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nokian osakkeen hinta on noussut yli kaksinkertaiseksi viimeisen kolmen kuukauden aikana. Nousujakso on kiihtynyt erityisesti New Yorkin pörssin aukioloaikoina. Historialliset tapahtumat ovat vaikuttaneet osakkeen kehitykseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nokian osakkeen hinta on noussut yli kaksinkertaiseksi viimeisen kolmen kuukauden aikana. Nousujakso on kiihtynyt erityisesti New Yorkin pörssin aukioloaikoina. Historialliset tapahtumat ovat vaikuttaneet osakkeen kehitykseen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 15:30, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nokian osake noussut yli kaksinkertaiseksi.
Nokian osake on noussut paljon
Nokian osakkeen hinta on noussut yli kaksinkertaiseksi viimeisten kolmen kuukauden aikana. Nousu on ollut nopeaa ja se on kiihtynyt erityisesti silloin, kun New Yorkin pörssi on ollut auki. Historialliset tapahtumat ovat vaikuttaneet osakkeen hintaan. Tämä kehitys on herättänyt paljon huomiota.
Nokian osakkeen hinta on noussut yli kaksinkertaiseksi viimeisen kolmen kuukauden aikana. Nousujakso on kiihtynyt erityisesti New Yorkin pörssin aukioloaikoina. Historialliset tapahtumat ovat vaikuttaneet osakkeen kehitykseen.
Scanfilin osakkeilla toteutettiin maanantaina 2,2 miljoonan euron blokkikauppa. Kaupassa omistajaa vaihtoi 169 895 osaketta, mikä vastaa 0,7 prosenttia yhtiön osakekannasta. Osakkeiden hinta…
Talous • jaetut avainsanat: #Osakkeet, #Pörssi
GameStop on tehnyt yli 55 miljardin dollarin ostotarjouksen eBaysta. Yhtiön toimitusjohtaja Ryan Cohen uskoo, että eBayn arvo voisi olla nykyistä suurempi ja…
Talous
Matkailu- ja ravintolapalvelut Mara sekä Finnair vaativat, että sosiaali- ja terveysministeriö ei saa päättää elinkeinoelämän rajoitustoimista tulevaisuudessa. Lausunto on annettu hallituksen esitysluonnokseen…
Talous
Helsingin pörssi jatkoi vahvassa nousussa maanantaina, ja Nokian osake nousi 6,74 prosenttia. Yleisindeksi OMX Helsinki oli iltapäivällä 0,84 prosentin nousussa. Maailmalla pörssit…
Talous • jaetut avainsanat: #Nokia
Nesteen liikevaihto ja liiketulos ovat nousseet merkittävästi, ylittäen ennusteet. Yhtiön toimitusjohtaja Heikki Malinen on toteuttanut tiukkoja toimenpiteitä, jotka ovat tuottaneet tulosta. Uusiutuvien…
Talous • jaetut avainsanat: #Pörssi
Jim Cramer, tunnettu markkinakommentaattori, antoi Nokialle myönteisiä arvioita. Cramer on tunnettu sijoittajapiireissä, mutta hänen suosituksiaan on usein kritisoitu. Nokian osakkeet jatkavat nousuaan…
Talous • jaetut avainsanat: #Nokia
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.