Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Harri Heliövaara ja Henry Patten ovat nousseet tenniksen nelinpelin maailmanlistalla jaetulle kolmannelle sijalle. Kaksikko on vain 70 pisteen päässä toisena olevasta Horacio Zeballosista. He juhlivat viikonloppuna kauden neljättä turnausvoittoaan ja jatkavat kilpailua Rooman ATP-turnauksessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Harri Heliövaara ja Henry Patten ovat nousseet tenniksen nelinpelin maailmanlistalla jaetulle kolmannelle sijalle. Kaksikko on vain 70 pisteen päässä toisena olevasta Horacio Zeballosista. He juhlivat viikonloppuna kauden neljättä turnausvoittoaan ja jatkavat kilpailua Rooman ATP-turnauksessa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 10:35, pääluokka Tennis.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Heliövaara ja Patten nousevat tenniksessä kolmanneksi • Heliövaara ja Patten nousevat maailmanlistalla • Heliövaara ja Patten nousevat tenniksessä.
Heliövaara ja Patten nousevat kolmanneksi
Harri Heliövaara ja Henry Patten ovat nyt kolmannella sijalla tenniksen nelinpelissä. He ovat voittaneet neljä turnausta tänä kautena. Kaksikko on vain 70 pistettä toisesta sijasta. He pelaavat seuraavaksi Roomassa.
Harri Heliövaara ja Henry Patten ovat nousseet tenniksen nelinpelin maailmanlistalla jaetulle kolmannelle sijalle. Kaksikko on vain 70 pisteen päässä toisena olevasta Horacio Zeballosista. He juhlivat viikonloppuna kauden neljättä…
Harri Heliövaara ja Henry Patten ovat nousseet tenniksen maailmanlistalla jaetulle kolmannelle sijalle. Kaksikko on vain 70 pisteen päässä toisena olevasta Horacio Zeballosista. Heidän kausi jatkuu Rooman ATP-turnauksessa.
Harri Heliövaara ja Henry Patten ovat nousseet tenniksen maailmanlistalla jaetulle kolmannelle sijalle. Kaksikko on vain 70 pisteen päässä toisena olevasta Horacio Zeballosista. Heidän seuraava turnauksensa on Roomassa.
Harri Heliövaara ja Henry Patten etenivät ATP Masters 1000 -turnauksen miesten nelinpelin finaaliin. He voittivat välierässä Luke Johnsonin ja Jan Zielinskin luovutuksen…
Tennis • jaetut avainsanat: #ATP, #Tennis
Harri Heliövaara ja Henry Patten hävisivät Barcelonan ATP-turnauksen nelinpelissä ensimmäisellä kierroksella. Heidän vastustajansa, Romain Arneodo ja Marc Polmans, voittivat ottelun lukemin 7–6…
Tennis • jaetut avainsanat: #Heliövaara, #Patten
Japanilainen tennisammattilainen Kei Nishikori ilmoitti uransa päättymisestä kuluvan kauden jälkeen. Nishikori, joka oli parhaimmillaan neljänneksi maailmanlistalla, teki historiaa pääsemällä ensimmäisenä japanilaismiehenä grand…
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis, #ATP
Harri Heliövaara ja Henry Patten voittivat avausottelunsa Madridin ATP Masters 1000 -turnauksessa miesten nelinpelissä. Voitto tuli tiukan ottelun jälkeen, jossa he kukistivat…
Tennis • jaetut avainsanat: #Heliövaara, #Patten
Carlos Alcaraz voitti Otto Virtasen Barcelonan ATP-turnauksen avauskierroksella. Ottelu päättyi 6–4, 6–2 vajaassa puolessatoista tunnissa.
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis
Otto Virtanen pelaa ATP-turnauksessa Barcelonassa. Hän voitti karsintaottelun Alexander Mülleria vastaan.
Tennis • jaetut avainsanat: #Tennis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.