Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Aleksander Barkov palaa jääkiekkomaajoukkueeseen loukkaantumisen jälkeen. Hän liittyy Leijoniin Ruotsin EHT-turnauksessa, joka alkaa torstaina Ängelholmissa. Mukana on myös useita NHL-pelaajia, ja turnaus on viimeinen ennen MM-kisoja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Aleksander Barkov palaa jääkiekkomaajoukkueeseen loukkaantumisen jälkeen. Hän liittyy Leijoniin Ruotsin EHT-turnauksessa, joka alkaa torstaina Ängelholmissa. Mukana on myös useita NHL-pelaajia, ja turnaus on viimeinen ennen MM-kisoja.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 08:28, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Barkov liittyy Leijoniin EHT-turnauksessa • Barkov liittyy Leijoniin EHT-turnauksessa • Barkov liittyy Leijoniin EHT-turnauksessa.
Barkov liittyy Leijoniin turnauksessa
Aleksander Barkov palaa jääkiekkomaajoukkueeseen. Hän on ollut loukkaantuneena koko kauden. Leijonat pelaa Ruotsin EHT-turnauksessa, joka alkaa torstaina. Turnaus on viimeinen ennen MM-kisoja.
Aleksander Barkov palaa jääkiekkomaajoukkueeseen loukkaantumisen jälkeen. Hän liittyy Leijoniin Ruotsin EHT-turnauksessa, joka alkaa torstaina Ängelholmissa. Mukana on myös useita NHL-pelaajia, ja turnaus on viimeinen ennen MM-kisoja.
Aleksander Barkov palaa jääkiekkomaajoukkueeseen loukkaantumisen jälkeen. Hän liittyy Leijoniin Ruotsin Ängelholmissa alkavassa EHT-turnauksessa, jossa joukkue saa myös muita NHL-pelaajia. Turnaus on viimeinen valmistautuminen ennen MM-kisoja.
Aleksander Barkov liittyy Suomen jääkiekkomaajoukkueeseen Ruotsin EHT-turnauksessa. Barkov, joka on ollut loukkaantuneena koko kauden, tuo vahvistusta Leijoniin. Turnaus on tärkeä valmistautuminen toukokuussa alkaviin MM-kisoihin.
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat hävisi Ruotsille 2–3 Tshekin EHT-turnauksen päätösottelussa. Avauserässä Eemil Erholtz teki Suomen ensimmäisen maalin, mutta Ruotsi tasoitti ja siirtyi johtoon…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #EHT
Leijonat pelaavat Ruotsia vastaan Tshekin EHT-turnauksessa. Ottelu tuo yhteen kaksi vahvaa jääkiekkomaata, ja se herättää suurta kiinnostusta. Sunnuntain tapahtumat seuraavat tiiviisti ottelun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #EHT
Leijonien MM-kisajoukkue vahvistuu kahdella NHL-pelaajalla, Henri Jokiharjulla ja Joonas Korpisalolla. Molemmat ovat aiemmin pelanneet Suomen joukkueessa olympialaisissa. Tänä vuonna Leijonilla on poikkeuksellisen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Viron jääkiekkomaajoukkue on noussut ensimmäistä kertaa MM-kisojen 1. Divisioonan A-ryhmään. Joukkue voitti Romanian 3–1 ja on voittanut kaikki neljä pelaamaansa ottelua. Valmentajana…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Miesten EHT-turnauksessa Suomi voitti Sveitsin 5–3. Suomi teki ottelussa viisi maalia, joista ensimmäiset kaksi syntyivät ensimmäisessä erässä. Sveitsi yritti kiriä, mutta Suomi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EHT, #Jääkiekko
Miesten EHT-turnauksessa Ruotsi voitti Suomea vastaan lukemin 3–2. Suomi voitti turnauksessa Sveitsin, mutta hävisi sekä Tshekille että Ruotsille. Ruotsi kruunattiin turnauksen voittajaksi.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EHT, #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.