Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Colorado Avalanche ja Minnesota Wild avasivat NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen huikealla 15 maalin ottelulla, jossa Colorado voitti 9–6. Ottelussa nähtiin useita maaleja, ja se on harvinainen tapahtuma pudotuspeleissä. Coloradon Nazem Kadri kommentoi joukkueen onnistumista maalinteossa, vaikka puolustuspelaaminen oli ajoittain heikkoa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Colorado Avalanche ja Minnesota Wild avasivat NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen huikealla 15 maalin ottelulla, jossa Colorado voitti 9–6. Ottelussa nähtiin useita maaleja, ja se on harvinainen tapahtuma pudotuspeleissä. Coloradon Nazem Kadri kommentoi joukkueen onnistumista maalinteossa, vaikka puolustuspelaaminen oli ajoittain heikkoa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 07:29, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NHL:n pudotuspelit alkoivat maaleilla • NHL:n pudotuspelit alkoivat 15 maalilla • NHL:n pudotuspelit alkoivat maaleilla.
NHL:n pudotuspelit alkoivat maaleilla
Colorado Avalanche ja Minnesota Wild pelasivat toisen kierroksen avausottelun, jossa tehtiin yhteensä 15 maalia. Colorado voitti ottelun 9–6. Tämä on harvinainen tilanne pudotuspeleissä. Coloradon Nazem Kadri kertoi, että joukkueen maalinteko onnistui hyvin. Avauserässä Colorado sai nopeasti 3–0-johtoon.
Colorado Avalanche ja Minnesota Wild avasivat NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen huikealla 15 maalin ottelulla, jossa Colorado voitti 9–6. Ottelussa nähtiin useita maaleja, ja se on harvinainen tapahtuma pudotuspeleissä.…
Colorado Avalanche voitti Minnesota Wildin 9–6 NHL:n pudotuspelien avausottelussa. Ottelussa nähtiin yhteensä 15 maalia, mikä on harvinaista pudotuspeleissä. Coloradon Nazem Kadri kommentoi joukkueen onnistumista maalinteossa.
Colorado Avalanche ja Minnesota Wild avasivat pudotuspelien toisen kierroksen huikealla 15 maalilla. Colorado voitti ottelun 9–6, ja maalinteko oli erityisen tehokasta. Tällaisia maalimääriä on nähty vain harvoin NHL:n…
Colorado Avalanche ja Minnesota Wild kohtasivat NHL:n pudotuspeleissä, ja ottelu oli odotettua villimpi. Colorado voitti lopulta 9–6, ja peräti 14 pelaajaa teki maaleja. Ensimmäisessä erässä Colorado johti 3–0,…
Colorado ja Minnesota kohtasivat pudotuspelien avauspelissä, jossa nähtiin yhteensä 15 maalia. Colorado voitti ottelun 9–6, vaikka maalivahtien torjunnat eivät olleet parhaimmillaan. Molemmat joukkueet ylittivät maaliodotukset, mutta maalivahteja ei…
Minnesota Wildin ykkössentteri Joel Eriksson Ek on sivussa seuraavista kahdesta pudotuspeliottelusta. Eriksson Ekin lisäksi myös puolustaja Jonas Brodin on poissa kokoonpanosta. Wild…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MinnesotaWild, #NHL
Carolina Hurricanes voitti Philadelphia Flyersin pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu päättyi lukemiin 3–0, ja Carolina johtaa sarjaa voitoin 1–0. Tämä oli ensimmäinen ottelu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
Montreal Canadiens on varmistanut paikan NHL:n pudotuspelien toiselle kierrokselle voittamalla Tampa Bay Lightningin 2–1. Montreal laukoi ottelussa vain yhdeksän kertaa, mutta Alex…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Edmonton Oilersin Connor McDavid paljasti pelanneensa NHL:n pudotuspeleissä loukkaantuneena. Päävalmentaja Kris Knoblauch kertoi, että McDavidilla oli murtuma jalan ja nilkan alueella. McDavidin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
NHL:n pudotuspelien avauskierros lähestyy loppuaan, ja viikolla nähtiin useita yllättäviä käänteitä. Tampa Bay Lightning tasoitti ottelusarjan Montreal Canadiensia vastaan voitolla, vaikka kotijoukkueella…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
Esa Tikkanen ja muut NHL:n entiset tähdet vertaavat pudotuspelejä ja runkosarjaa. Pudotuspeleissä pelaajat ovat usein loukkaantuneita, mutta silti he taistelevat voitosta. Tikkanen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.