Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KooKoo ja Tappara pelaavat toisen ottelun liigafinaalissa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle mestaruuden tavoittelussa. Seuraamme ottelun tapahtumia ja tunnelmia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KooKoo ja Tappara pelaavat toisen ottelun liigafinaalissa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle mestaruuden tavoittelussa. Seuraamme ottelun tapahtumia ja tunnelmia.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 4.5.2026 klo 06:13, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KooKoo ja Tappara kohtaavat liigafinaalissa • KooKoo ja Tappara kohtaavat liigafinaalissa • KooKoo ja Tappara kohtaavat liigafinaalissa.
KooKoo ja Tappara pelaavat finaalissa
KooKoo ja Tappara pelaavat toista finaaliottelua. Tämä ottelu on tärkeä, koska molemmat joukkueet haluavat voittaa mestaruuden. Seuraamme ottelun tapahtumia ja tunnelmia. Katso, miten joukkueet suoriutuvat pelissä.
KooKoo ja Tappara pelaavat toisen ottelun liigafinaalissa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle mestaruuden tavoittelussa. Seuraamme ottelun tapahtumia ja tunnelmia.
KooKoo ja Tappara pelaavat toisen ottelun liigafinaalissa maanantaina. Ottelu on osa jännittävää urheilupäivää, jossa seurataan myös muita tapahtumia. Fanit odottavat innolla, miten ottelu etenee.
KooKoo ja Tappara pelaavat toisen ottelun liigafinaalissa maanantaina. Ottelu on tärkeä molemmille joukkueille mestaruuden kannalta. Seuraamme päivän tapahtumia ja uutisia.
Liigan finaalit alkavat lauantaina, kun Tappara ja KooKoo taistelevat mestaruudesta. Tappara on asetettu suurimmaksi suosikiksi, vaikka runkosarjassa joukkue oli vain kaksi pistettä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoo on voittanut Tapparan neljässä peräkkäisessä ottelussa, mukaan lukien lauantain finaaliottelu, joka päättyi 4–2 KooKoon hyväksi. Tämä on ensimmäinen kerta, kun KooKoo…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Liigafinaaleissa kohtaavat Tappara ja KooKoo, jotka ovat molemmat Timo Suden suosikkiseuroja. Susi on pelannut koko liigauransa Tapparassa ja juniorivuotensa KooKoossa. Finaalit tarjoavat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoo esitti vakuuttavaa peliä avausfinaalissa, voittaen Tapparan. Fanit juhlivat voittoa laulaen käytävillä. KooKoon joukkue koostuu suurelta osin muiden seurojen ylijäämäpelaajista, mutta päävalmentaja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
SM-liigan finaalit käynnistyvät lauantaina, kun Tappara kohtaa KooKoon avausottelussa. Tappara hakee revanssia runkosarjan tappioista, sillä KooKoo voitti molemmat aiemmat kohtaamiset. Molemmat joukkueet…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tampereen Nokia-areenalla ei ole loppuunmyyty finaaliottelua Tapparan ja KooKoon välillä. Erityisesti vieraspäädyssä on runsaasti vapaita paikkoja, vaikka joukkueen aiemmat kotiottelut ovat keränneet…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.