Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NHL-seura Toronto Maple Leafs on nimennyt John Chaykan uudeksi managerikseen. Seura ilmoitti asiasta myöhään sunnuntai-iltana. Samalla Mats Sundin on nimitetty seuran neuvonantajaksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NHL-seura Toronto Maple Leafs on nimennyt John Chaykan uudeksi managerikseen. Seura ilmoitti asiasta myöhään sunnuntai-iltana. Samalla Mats Sundin on nimitetty seuran neuvonantajaksi.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 23:53, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Toronto Maple Leafs sai uuden managerin.
Toronto Maple Leafs sai uuden managerin
Toronto Maple Leafs on saanut uuden managerin. John Chayka on nyt seuran johtaja. Mats Sundin on myös saanut uuden työn. Hänestä tuli seuran neuvonantaja.
NHL-seura Toronto Maple Leafs on nimennyt John Chaykan uudeksi managerikseen. Seura ilmoitti asiasta myöhään sunnuntai-iltana. Samalla Mats Sundin on nimitetty seuran neuvonantajaksi.
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat hävisi Ruotsille 2–3 Tshekin EHT-turnauksen päätösottelussa. Avauserässä Eemil Erholtz teki Suomen ensimmäisen maalin, mutta Ruotsi tasoitti ja siirtyi johtoon…
Jääkiekko
Viron jääkiekkomaajoukkue on noussut ensimmäistä kertaa MM-kisojen 1. Divisioonan A-ryhmään. Joukkue voitti Romanian 3–1 ja on voittanut kaikki neljä pelaamaansa ottelua. Valmentajana…
Jääkiekko
Carolina Hurricanes voitti Philadelphia Flyersin pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu päättyi lukemiin 3–0, ja Carolina johtaa sarjaa voitoin 1–0. Tämä oli ensimmäinen ottelu…
Jääkiekko
Ruotsi voitti alle 18-vuotiaiden poikien MM-jääkiekon mestaruuden Slovakiassa. Finaalissa Ruotsi kukisti isäntämaan Slovakian 4–2. Mestaruus oli Ruotsille kolmas ja Slovakialle ensimmäinen finaali…
Jääkiekko
Miesten EHT-turnauksessa Suomi voitti Sveitsin 5–3. Suomi teki ottelussa viisi maalia, joista ensimmäiset kaksi syntyivät ensimmäisessä erässä. Sveitsi yritti kiriä, mutta Suomi…
Jääkiekko
Ilves on purkanut maalivahti Roope Taposen pelaajasopimuksen yhteisymmärryksessä. 25-vuotiaan Taposen sopimus olisi kestänyt kauden 2026–2027 loppuun. Taposen aika Ilveksessä oli pääasiassa lainapesteillä,…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.