Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon, ja Espanja aloittaa rajatarkastukset Italiasta. Wall Street nousi heikkojen työllisyyslukujen myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
FC Barcelona ja Lyon ovat edenneet naisten Mestarien liigan finaaliin. Barcelona voitti Bayern Münchenin yhteismaalein 5–3, kun taas Lyon kaatoi Arsenalin 4–3. Finaali pelataan toukokuussa, ja se tuo yhteen maailman kaksi parasta naisten jalkapallojoukkuetta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
FC Barcelona ja Lyon ovat edenneet naisten Mestarien liigan finaaliin. Barcelona voitti Bayern Münchenin yhteismaalein 5–3, kun taas Lyon kaatoi Arsenalin 4–3. Finaali pelataan toukokuussa, ja se tuo yhteen maailman kaksi parasta naisten jalkapallojoukkuetta.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 21:26, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Barcelona ja Lyon finaaliin Mestarien liigassa • Barcelona ja Lyon kohtaavat finaalissa • Barcelona eteni naisten Mestarien liigan finaaliin.
Barcelona ja Lyon finaaliin
FC Barcelona ja Lyon pelaavat naisten Mestarien liigan finaalissa. Barcelona voitti Bayern Münchenin 5–3 ja Lyon voitti Arsenalin 4–3. Finaali pelataan toukokuussa. Barcelona on voittanut kaikki ottelunsa Camp Noulla.
FC Barcelona ja Lyon ovat edenneet naisten Mestarien liigan finaaliin. Barcelona voitti Bayern Münchenin yhteismaalein 5–3, kun taas Lyon kaatoi Arsenalin 4–3. Finaali pelataan toukokuussa, ja se tuo…
FC Barcelona ja Lyon pelaavat naisten Mestarien liigan finaalissa toukokuussa. Barcelona voitti Bayern Münchenin yhteismaalein 5–3, kun taas Lyon voitti Arsenalin 4–3. Barcelona on voittamaton Camp Noulla, jossa…
Barcelona voitti Bayern Münchenin 4–2 ja eteni naisten Mestarien liigan loppuotteluun. Välieräparin avausosa päättyi 1–1, joten yhteismaalein Barcelona eteni finaaliin 5–3. Finaalissa Barcelona kohtaa Lyonin, joka voitti Arsenalin.
Barcelona voitti Bayern Münchenin 4–2 ja eteni naisten Mestarien liigan loppuotteluun. Yhteismaalein 5–3 edennyt joukkue kohtaa finaalissa Lyonin, joka voitti Arsenalin. Barcelonan Alexia Putellas teki kaksi maalia ottelussa.
Barcelona voitti Bayern Münchenin 4–2 ja eteni naisten Mestarien liigan loppuotteluun. Välieräparin avausosa päättyi 1–1, joten yhteismaalein Barcelona eteni finaaliin 5–3. Finaalissa joukkue kohtaa Lyonin, joka voitti Arsenalin.
Naisten Mestarien liigan finaalissa kohtaavat OL Lyonnes ja FC Barcelona. Lyonnes voitti Arsenalista yhteismaalein 4–3, kun taas Barcelona kukisti Bayern Münchenin 4–2. Finaali pelataan 23. toukokuuta Oslossa.
Naisten Mestarien liigan finaalissa kohtaavat OL Lyonnes ja FC Barcelona. Lyonnes voitti Arsenalilta yhteismaalein 4–3, kun taas Barcelona kukisti Bayern Münchenin 4–2. Finaali pelataan 23. toukokuuta Oslossa.
Naisten Mestarien liigan finaalissa kohtaavat OL Lyonnes ja FC Barcelona. Lyonnes voitti Arsenalista yhteismaalein 4–3, ja Barcelona kukisti Bayern Münchenin 5–3. Finaali pelataan 23. toukokuuta Oslossa.
PSG ja Bayern München kohtasivat Mestarien liigan välierissä, jossa nähtiin yhteensä yhdeksän maalia. PSG voitti ottelun 5–4, ja peliä kuvattiin klassikoksi sen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #BayernMünchen, #MestarienLiiga
Mestarien liigan välierät alkoivat jännittävällä ottelulla, jossa Paris Saint-Germain voitti Bayern Münchenin 5–4. Ottelussa nähtiin yhteensä yhdeksän maalia, ja molemmat joukkueet esittivät…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #BayernMünchen, #MestarienLiiga
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 jalkapallon Valioliigassa. Voitto varmisti Unitedille paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Ottelussa United johti 2–0, mutta Liverpool tasoitti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Scott Parker ei jatka Burnleyn päävalmentajana, ilmoitti seura. Burnleyn kausi on ollut vaikea, ja seura putoaa ensi kaudeksi alempaan sarjaan. Parkerin lähtö…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Miesten jalkapalloliigassa Inter ja HJK päätyivät 1–1-tasapeliin keskiviikon ottelussa. Interin maalin teki Vincent Ulundu ja HJK:n tasoituksen iski Liam Möller. Inter jatkaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Jutta Rantala, 26, palaa Leicesterin kokoonpanoon yli viiden kuukauden tauon jälkeen. Rantala loukkasi polvensa viime vuonna, mutta on nyt valmis pelaamaan Chelseaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.