Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Minnesota Wildin ykkössentteri Joel Eriksson Ek on sivussa seuraavista kahdesta pudotuspeliottelusta. Eriksson Ekin lisäksi myös puolustaja Jonas Brodin on poissa kokoonpanosta. Wild kohtaa seuraavaksi Colorado Avalanchen pudotuspelien toisella kierroksella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Minnesota Wildin ykkössentteri Joel Eriksson Ek on sivussa seuraavista kahdesta pudotuspeliottelusta. Eriksson Ekin lisäksi myös puolustaja Jonas Brodin on poissa kokoonpanosta. Wild kohtaa seuraavaksi Colorado Avalanchen pudotuspelien toisella kierroksella.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 21:16, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Minnesota Wild menettää ykkössentterinsä • Minnesota Wild menettää ykkössentterinsä • Minnesota Wild menettää ykkössentterinsä.
Minnesota Wild menettää pelaajan
Minnesota Wildin ykkössentteri Joel Eriksson Ek ei pelaa seuraavissa otteluissa. Hän on loukkaantunut ja sivussa kahdesta pudotuspeliottelusta. Myös puolustaja Jonas Brodin on poissa. Wild pelaa seuraavaksi Colorado Avalanchen kanssa.
Minnesota Wildin ykkössentteri Joel Eriksson Ek on sivussa seuraavista kahdesta pudotuspeliottelusta. Eriksson Ekin lisäksi myös puolustaja Jonas Brodin on poissa kokoonpanosta. Wild kohtaa seuraavaksi Colorado Avalanchen pudotuspelien toisella…
Minnesota Wildin ykkössentteri Joel Eriksson Ek on sivussa seuraavista kahdesta pudotuspeliottelusta. Eriksson Ekin lisäksi myös puolustaja Jonas Brodin on poissa kokoonpanosta. Wild kohtaa pudotuspelien toisella kierroksella Colorado Avalanchen.
Minnesota Wild joutuu pelaamaan seuraavat kaksi ottelua ilman ykkössentteriään Joel Eriksson Ekiä. Eriksson Ek on ollut tärkeä pelaaja pudotuspeleissä, joissa hän on tehnyt viisi tehopistettä. Lisäksi puolustaja Jonas…
Carolina Hurricanes voitti Philadelphia Flyersin pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu päättyi lukemiin 3–0, ja Carolina johtaa sarjaa voitoin 1–0. Tämä oli ensimmäinen ottelu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
Mikko Rantanen sai NHL:ltä 5000 dollarin sakon, kun hän iski Minnesota Wildin Kirill Kaprizovia poikittaisella mailalla pudotuspelien ottelussa. Rantanen sai teostaan jäähyn,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #MinnesotaWild
Buffalo Sabres eteni NHL:n pudotuspelien kahdeksan parhaan joukkoon voittamalla Boston Bruinsin 4–1. Tämä voitto oli Sabresille ensimmäinen pudotuspelisarjan voitto 19 vuoteen. Ottelusarja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Edmonton Oilersin Connor McDavid paljasti pelanneensa NHL:n pudotuspeleissä loukkaantuneena. Päävalmentaja Kris Knoblauch kertoi, että McDavidilla oli murtuma jalan ja nilkan alueella. McDavidin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
NHL:n pudotuspelien avauskierros lähestyy loppuaan, ja viikolla nähtiin useita yllättäviä käänteitä. Tampa Bay Lightning tasoitti ottelusarjan Montreal Canadiensia vastaan voitolla, vaikka kotijoukkueella…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
Esa Tikkanen ja muut NHL:n entiset tähdet vertaavat pudotuspelejä ja runkosarjaa. Pudotuspeleissä pelaajat ovat usein loukkaantuneita, mutta silti he taistelevat voitosta. Tikkanen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.