Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 jalkapallon Valioliigassa. Voitto varmisti Unitedille paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Ottelussa United johti 2–0, mutta Liverpool tasoitti ennen kuin Kobbie Mainoo laukoi voittomaalin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 jalkapallon Valioliigassa. Voitto varmisti Unitedille paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Ottelussa United johti 2–0, mutta Liverpool tasoitti ennen kuin Kobbie Mainoo laukoi voittomaalin.
Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 21:10, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Manchester United voitti Liverpoolin ja pääsi Mestarien liigaan • Manchester United voitti Liverpoolin ja varmisti paikan Mestarien liigassa • Manchester United voitti Liverpoolin 3-2.
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2
Manchester United voitti Liverpoolin jalkapallon Valioliigassa. Ottelu päättyi 3–2 Unitedin hyväksi. United johti 2–0, mutta Liverpool tasoitti. Kobbie Mainoo teki voittomaalin 77. Minuutilla. United pääsee ensi kauden Mestarien liigaan.
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 jalkapallon Valioliigassa. Voitto varmisti Unitedille paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Ottelussa United johti 2–0, mutta Liverpool tasoitti ennen kuin Kobbie Mainoo laukoi voittomaalin.
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 jalkapallon Valioliigassa ja varmisti paikan ensi kauden Mestarien liigassa. United siirtyi nopeasti 2–0-johtoon, mutta Liverpool tasoitti ottelun. Voitto-osuman laukoi Kobbie Mainoo 77. Minuutilla.
Manchester United voitti Liverpoolin 3-2 Englannin Valioliigassa ja varmisti paikan Mestarien liigassa ensi kaudelle. United johti ottelua 2-0, mutta Liverpool nousi tasoihin ennen kuin Kobbie Mainoo teki voittomaalin.…
Kansallisessa liigassa pelattiin useita otteluita, joissa HPS voitti PK-35 Vantaan 2-0 ja Åland United kaatoi Ilveksen 4-1. Seuraavat ottelut pelataan 9. Ja 10. toukokuuta. Liiga jatkuu intensiivisesti tulevina…
Miesten F-liigan neljännessä loppuottelussa Nokian KrP voitti Classicin 5–4. Voitot ovat nyt tasan 2–2. Seuraavat ottelut pelataan 5. Ja 7. toukokuuta.
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 Englannin Valioliigassa. Voitto varmisti Unitedille paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Ottelu oli jännittävä, ja ratkaisu nähtiin kymmenen minuuttia ennen loppua, kun Kobbie Mainoo…
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 Englannin Valioliigassa. Voitto varmisti Unitedille paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Ottelu oli jännittävä, ja ratkaisu nähtiin kymmenen minuuttia ennen loppua.
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 Englannin Valioliigassa. Voitto varmisti Unitedille paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Ottelu oli jännittävä, ja ratkaisu nähtiin kymmenen minuuttia ennen loppua, kun Kobbie Mainoo…
Manchester United ja Liverpool kohtasivat Valioliigassa sunnuntaina. Liverpool nousi kahden maalin takaa tasoihin, mutta Manchester Unitedin Kobbie Mainoo ratkaisi ottelun voittomaalilla. Ottelu pelattiin Old Traffordilla, mutta kummallakaan joukkueella…
Liverpool kohtasi Manchester Unitedin Valioliigassa, mutta hävisi ottelun 3-2. Liverpool nousi tasoihin kahden maalin takaa, mutta ManUn Kobbie Mainoo ratkaisi voiton kotijoukkueelle. Ottelussa ei ollut merkittävää panosta, mutta…
Miesten Ykkösliigassa EIF voitti KTP:n selvästi 5–2. Ottelussa EIF johti ensimmäisen puoliajan jälkeen 2–1. Seuraavat ottelut pelataan 7. Ja 8. toukokuuta.
Liverpoolin Mohamed Salah loukkaantui Crystal Palacea vastaan pelatussa ottelussa. Päävalmentaja Arne Slotin mukaan Salah ei ole käytettävissä sunnuntain Manchester United -ottelussa, mutta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Liverpool, #Valioliiga
PSG ja Bayern München kohtasivat Mestarien liigan välierissä, jossa nähtiin yhteensä yhdeksän maalia. PSG voitti ottelun 5–4, ja peliä kuvattiin klassikoksi sen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Barcelona voitti Bayern Münchenin 4–2 ja eteni naisten Mestarien liigan loppuotteluun. Välieräparin avausosa päättyi 1–1, joten yhteismaalein Barcelona eteni finaaliin 5–3. Finaalissa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Brentford voitti West Hamin 3-0 ja Arsenal kukisti Fulhamin myös 3-0. Newcastle sai voiton Brightonista 3-1, kun taas Wolverhampton ja Sunderland pelasivat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Scott Parker ei jatka Burnleyn päävalmentajana, ilmoitti seura. Burnleyn kausi on ollut vaikea, ja seura putoaa ensi kaudeksi alempaan sarjaan. Parkerin lähtö…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
HPS voitti PK-35 Vantaan 2–0 Kansallisessa liigassa ja nousi sarjataulukossa toiseksi. KuPS kaatoi HJK:n kärkikamppailussa 2–1, mikä oli HJK:lle kauden ensimmäinen tappio.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HPS, #KansallinenLiiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.