Nimipäivä:
Siiri
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut häirintäsyytösten vuoksi. Samalla Suomi hankkii uusia liitopommeja Yhdysvalloista.


HPS nousi toiseksi, KuPS voitti HJK:n

Aihesivu: HPS nousi toiseksi, KuPS voitti HJK:n

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

HPS voitti PK-35 Vantaan 2–0 Kansallisessa liigassa ja nousi sarjataulukossa toiseksi. KuPS kaatoi HJK:n kärkikamppailussa 2–1, mikä oli HJK:lle kauden ensimmäinen tappio. HPS ja KuPS ovat tasapisteissä, mutta HPS:n maaliero on heikompi.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 3.5.2026 klo 20:52
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

HPS voitti PK-35 Vantaan 2–0 Kansallisessa liigassa ja nousi sarjataulukossa toiseksi. KuPS kaatoi HJK:n kärkikamppailussa 2–1, mikä oli HJK:lle kauden ensimmäinen tappio. HPS ja KuPS ovat tasapisteissä, mutta HPS:n maaliero on heikompi.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 20:52, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HPS nousi toiseksi, KuPS voitti HJK:n.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.5.2026 klo 20:52.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #HPS, #KuPS, #HJK.

Selkokielinen yhteenveto

HPS nousi toiseksi, KuPS voitti HJK:n

HPS voitti PK-35 Vantaan 2–0. Tämä voitto nosti HPS:n toiseksi Kansallisessa liigassa. KuPS voitti HJK:n 2–1 kärkikamppailussa. HJK:n tappio oli kauden ensimmäinen. HPS ja KuPS ovat nyt tasapisteissä sarjataulukossa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi.
Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.