Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Liigafinaaleissa kohtaavat Tappara ja KooKoo, jotka ovat molemmat Timo Suden suosikkiseuroja. Susi on pelannut koko liigauransa Tapparassa ja juniorivuotensa KooKoossa. Finaalit tarjoavat jännittävän mahdollisuuden Sudelle nähdä suosikkiseurojensa taistelu mestaruudesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Liigafinaaleissa kohtaavat Tappara ja KooKoo, jotka ovat molemmat Timo Suden suosikkiseuroja. Susi on pelannut koko liigauransa Tapparassa ja juniorivuotensa KooKoossa. Finaalit tarjoavat jännittävän mahdollisuuden Sudelle nähdä suosikkiseurojensa taistelu mestaruudesta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 19:30, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tappara ja KooKoo taistelevat mestaruudesta.
Tappara ja KooKoo pelaavat finaalissa
Liigafinaaleissa Tappara ja KooKoo pelaavat mestaruudesta. Timo Susi on pelannut Tapparassa ja ollut KooKoon kasvatti. Finaalit ovat jännittäviä, koska molemmat joukkueet ovat Suden suosikkeja. Hän pääsee seuraamaan, miten joukkueet taistelevat voitosta.
Liigafinaaleissa kohtaavat Tappara ja KooKoo, jotka ovat molemmat Timo Suden suosikkiseuroja. Susi on pelannut koko liigauransa Tapparassa ja juniorivuotensa KooKoossa. Finaalit tarjoavat jännittävän mahdollisuuden Sudelle nähdä suosikkiseurojensa taistelu…
Liigan finaalit alkavat lauantaina, kun Tappara ja KooKoo taistelevat mestaruudesta. Tappara on asetettu suurimmaksi suosikiksi, vaikka runkosarjassa joukkue oli vain kaksi pistettä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoo esitti vakuuttavaa peliä avausfinaalissa, voittaen Tapparan. Fanit juhlivat voittoa laulaen käytävillä. KooKoon joukkue koostuu suurelta osin muiden seurojen ylijäämäpelaajista, mutta päävalmentaja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
SM-liigan finaalit käynnistyvät lauantaina, kun Tappara kohtaa KooKoon avausottelussa. Tappara hakee revanssia runkosarjan tappioista, sillä KooKoo voitti molemmat aiemmat kohtaamiset. Molemmat joukkueet…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tampereen Nokia-areenalla ei ole loppuunmyyty finaaliottelua Tapparan ja KooKoon välillä. Erityisesti vieraspäädyssä on runsaasti vapaita paikkoja, vaikka joukkueen aiemmat kotiottelut ovat keränneet…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Jääkiekon Liigan finaalien tuomariryhmä on julkaistu. Finaaleissa tuomitsevat kokeneet tuomarit, joista päätuomareina toimivat Riku Brander, Jarno Heikkinen, Jukka-Pekka Koistinen, Joonas Kova, Anssi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga
Rauno Korpi, Tapparan entinen valmentaja, on sparrannut KooKoon Jouko Myrrän kanssa. Korpi kiistää kuitenkin aktiivisen roolin ja kertoo olleensa lähinnä kuuntelijana. Ystävyys…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.