Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Rekka syttyi palamaan Pirkkalassa sunnuntai-iltana. Tulipalo tuhosi rekan ja sen kyydissä olleen haketin täysin, mutta henkilövahinkoja ei tullut. Liikenne Vaasan suuntaan on poikki, mutta kiertoreitti on järjestetty.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Rekka syttyi palamaan Pirkkalassa sunnuntai-iltana. Tulipalo tuhosi rekan ja sen kyydissä olleen haketin täysin, mutta henkilövahinkoja ei tullut. Liikenne Vaasan suuntaan on poikki, mutta kiertoreitti on järjestetty.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 21:28, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rekka syttyi tuleen Pirkkalassa • Rekka syttyi tuleen moottoritiellä Pirkkalassa • Auto syttyi tuleen Tallink MyStar -laivalla.
Rekka syttyi tuleen Pirkkalassa
Rekka syttyi palamaan Pirkkalassa sunnuntai-iltana. Palo tuhosi rekan ja hakettimen. Onneksi kukaan ei loukkaantunut. Liikenne Vaasan suuntaan on poikki, mutta kiertotie on käytössä.
Rekka syttyi palamaan Pirkkalassa sunnuntai-iltana. Tulipalo tuhosi rekan ja sen kyydissä olleen haketin täysin, mutta henkilövahinkoja ei tullut. Liikenne Vaasan suuntaan on poikki, mutta kiertoreitti on järjestetty.
Rekka syttyi tuleen moottoritiellä Pirkkalassa, ja se tuhoutui täysin. Pelastuslaitoksen mukaan kuljettaja pääsi ulos ajoneuvosta ennen palon leviämistä. Tapahtuma aiheutti liikennekatkoja, ja tie suljettiin Vaasan suuntaan.
Tallink MyStar -laivan lähtö Tallinnasta viivästyi puolella tunnilla sunnuntaina, kun autokannella syttyi tulipalo. Laivan henkilökunta sai palon sammutettua nopeasti, ja auto hinattiin ulos. Pelastuslaitos varmisti tilanteen, ja laiva…
Pirkkalassa syttyi tuleen rekka, joka oli kuljettamassa haketta. Pelastuslaitos sammutti palon, mutta liikenne moottoritiellä Vaasaan on edelleen poikki. Palon syttymissyystä ei ole tietoa, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut.
Espoossa Laajalahdessa linja-auto syttyi tuleen sunnuntaina. Kuljettaja toimi nopeasti ja sammutti moottoritilassa syttyneen tulipalon käsisammuttimella. Pelastuslaitos sai hälytyksen, mutta paikalle tarvittiin vain yksi yksikkö varmistamaan tilanne.
Turun ja Helsingin välinen moottoritie Paimiossa ruuhkautui vakavan onnettomuuden vuoksi. Silminnäkijän mukaan paikalla oli kaksi pahoin vaurioitunutta henkilöautoa, ja näky oli karu.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Moottoritie
Kouvolassa tapahtui kahden auton peräänajo, joka johti liikenteen sulkemiseen Kotkan valtatien ja Äpänkiventien risteyksessä. Paikalla oli useita pelastuslaitoksen ja ensihoidon yksiköitä, mukaan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Närpiössä syttyi tuleen vetyperoksidia sisältänyt IBC-kontti huollon aikana. Pelastuslaitos sai hälytyksen onnettomuudesta ennen kello yhtä päivällä. Konttiin oli tehty reikiä, mikä johti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos, #Tulipalo
Paimion liikenneonnettomuudessa kuoli yksi matkustaja, kun auto päätyi väärälle kaistalle ja törmäsi kahteen muuhun autoon. Kuljettajaa epäillään törkeistä rikoksista, ja poliisi tutkii…
Liikenne
Porissa Helsingintiellä tapahtui onnettomuus, jossa jalankulkija jäi auton alle ja kuoli. Onnettomuus tapahtui lauantaina puolen yön jälkeen, ja poliisi tutkii tapausta edelleen.…
Liikenne
Konnevedellä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa polkupyöräilijä kuoli. Onnettomuus sattui henkilöauton ja polkupyörän välille perjantaina iltapäivällä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.