Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kimi Antonelli saavutti kolmannen peräkkäisen paalupaikan Formula ykkösissä Miamissa. Red Bullin Max Verstappen lähtee kisaan kakkosruudusta ja Ferrarin Charles Leclerc kolmannesta. Valtteri Bottas jäi ensimmäiseen osioon ja sijoittui 20. Sijalle, lähes kolme sekuntia kärjestä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kimi Antonelli saavutti kolmannen peräkkäisen paalupaikan Formula ykkösissä Miamissa. Red Bullin Max Verstappen lähtee kisaan kakkosruudusta ja Ferrarin Charles Leclerc kolmannesta. Valtteri Bottas jäi ensimmäiseen osioon ja sijoittui 20. Sijalle, lähes kolme sekuntia kärjestä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 09:37, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kimi Antonelli voitti paalupaikan Miamissa.
Kimi Antonelli voitti paalupaikan
Kimi Antonelli sai kolmannen peräkkäisen paalupaikan Formula ykkösissä. Max Verstappen lähtee kisaan toiselta sijalta ja Charles Leclerc kolmannelta. Valtteri Bottas jäi ensimmäiseen osioon ja on 20. Sijalla. Ero kärkeen oli lähes kolme sekuntia.
Kimi Antonelli saavutti kolmannen peräkkäisen paalupaikan Formula ykkösissä Miamissa. Red Bullin Max Verstappen lähtee kisaan kakkosruudusta ja Ferrarin Charles Leclerc kolmannesta. Valtteri Bottas jäi ensimmäiseen osioon ja sijoittui…
Formula ykkösten Miamin GP-kilpailun alkua aikaistetaan kolmella tunnilla ennustettujen rankkasateiden vuoksi. Uusi alkamisaika on sunnuntaina kello 13 paikallista aikaa. Muutoksella pyritään varmistamaan…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Miami, #KimiAntonelli
Kimi Antonelli saavutti kolmannen peräkkäisen paalupaikan Formula 1:ssä Miamissa. Valtteri Bottas jäi ensimmäiseen osioon ja sijoittui 20. Sijalle, lähes kolme sekuntia kärjestä.…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #ValtteriBottas
Valtteri Bottas sijoittui 20:nneksi formula 1:n Miamin GP:n aika-ajoissa, mikä tarkoittaa, että hänen osanottonsa jäi yhteen sessioon. Mukana karsiutujina olivat myös Fernando…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #Formula1
Valtteri Bottas jatkoi vaisua vauhtiaan Formula ykkösten aika-ajoissa, jääden ensimmäiseen osioon ja sijoittuen 20. Sijalle. Eroa kärkeen kertyi kolme sekuntia, ja Bottas…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #Formula1
Formula ykkösten MM-sarjan neljäs kilpailu ajetaan Miamissa viikonloppuna. Tauko on antanut muille tiimeille mahdollisuuden miettiä, kuinka Mercedeksen etumatkaa voitaisiin kuroa kiinni. Mercedes…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1, #Miami
Formula 1:n MM-sarjan sääntöjä muutetaan nopeasti, ja muutokset astuvat voimaan jo seuraavassa kilpailussa Miamissa 3. toukokuuta. Muutosten taustalla on ajajien kritiikki, mukaan…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1, #Miami
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.