Nimipäivä:
Uuno
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.


Carolina voitti Philadelphia pudotuspeleissä

Aihesivu: Carolina voitti Philadelphia pudotuspeleissä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Carolina Hurricanes voitti Philadelphia Flyersin pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu päättyi lukemiin 3–0, ja Carolina johtaa sarjaa voitoin 1–0. Tämä oli ensimmäinen ottelu neljän voiton sarjassa.

  • 10 juttua
  • 6 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 3.5.2026 klo 09:52
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Carolina Hurricanes voitti Philadelphia Flyersin pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu päättyi lukemiin 3–0, ja Carolina johtaa sarjaa voitoin 1–0. Tämä oli ensimmäinen ottelu neljän voiton sarjassa.

Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 09:52, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Carolina voitti Philadelphia pudotuspeleissä • Logan Stankoven teki historiaa NHL:n pudotuspeleissä • Hurricanes voitti Flyersin 3–0 pudotuspeleissä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 3.5.2026 klo 09:52.
  • Koosteessa on nyt 10 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #NHL, #CarolinaHurricanes, #LoganStankoven.

Selkokielinen yhteenveto

Carolina voitti Philadelphia

Carolina Hurricanes pelasi Philadelphia Flyersia vastaan pudotuspeleissä. Ottelu päättyi Carolina Hurricanesin voittoon 3–0. Carolina johtaa sarjaa nyt 1–0. Tämä oli pudotuspelien ensimmäinen ottelu.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa.
Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.