Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Silmälasien hinnat voivat vaihdella merkittävästi eri myyjien välillä. Testissä käytettiin edullisia verkkokaupoista ostettuja moniteholaseja, ja niiden laatu herätti kysymyksiä. Kuluttajat saavat usein erilaisia kokemuksia hintaluokasta riippuen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Silmälasien hinnat voivat vaihdella merkittävästi eri myyjien välillä. Testissä käytettiin edullisia verkkokaupoista ostettuja moniteholaseja, ja niiden laatu herätti kysymyksiä. Kuluttajat saavat usein erilaisia kokemuksia hintaluokasta riippuen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 3.5.2026 klo 07:30, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Silmälasien hinnat vaihtelevat suuresti.
Silmälasien hinnat vaihtelevat
Silmälasien hinnat ovat hyvin erilaisia eri kaupoissa. Testissä kokeiltiin halpoja moniteholaseja, jotka ostettiin verkosta. Lasien laatu oli vaihtelevaa, ja niiden käyttö herätti kysymyksiä. Kuluttajat voivat saada erilaisia kokemuksia eri hintaluokista.
Silmälasien hinnat voivat vaihdella merkittävästi eri myyjien välillä. Testissä käytettiin edullisia verkkokaupoista ostettuja moniteholaseja, ja niiden laatu herätti kysymyksiä. Kuluttajat saavat usein erilaisia kokemuksia hintaluokasta riippuen.
Euroopan keskuspankki päätti pitää ohjauskorkonsa ennallaan, vaikka markkinoilla odotetaan koronnostoa kesäkuussa. Pääekonomisti Timo Hirvonen arvioi, että keskuspankki on riippuvainen talousdatasta ja inflaatiopaineet…
Talous
Applen maaliskuussa päättynyt vuosineljännes oli taloudellisesti onnistunut, sillä yhtiön tulos nousi 29,6 miljardiin dollariin, mikä tarkoittaa noin 19 prosentin kasvua edellisvuoteen verrattuna.…
Talous
Ville Wendelinin Banaani-verkkokauppa tarjoaa edullisia silmälaseja, mikä herättää huomiota optisella alalla. Hän kritisoi korkeita hintoja ja aikoo valloittaa osan markkinoista ilman perinteisiä…
Talous • jaetut avainsanat: #Silmälasit
Suomen Pankin pääjohtaja Olli Rehn piti Suomen korkeaa työttömyysastetta murheellisena Ylen Ykkösaamussa. Eurostatin mukaan maaliskuussa työttömyysaste oli 10,5 prosenttia, mikä on Euroopan…
Talous
Eurojackpotin vappupäivän arvonnassa Suomeen osui 5+0-tulos, jonka voitti järvenpääläinen nettipelaaja. Voitto on arvoltaan 164 705,20 euroa. Arvonnassa ei löytynyt täysosumia, mutta yhteensä…
Talous
Öljyn hinta on nyt vakautunut korkealle tasolle eilisen hintapiikin jälkeen. Brent-laadun öljybarrelin hinta oli iltapäivällä noin 110 dollaria, kun se oli torstaina…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.