Nimipäivä:
Aatu, Aatto, Aadolf
22°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Kuluttajat voivat tilata alkoholia kotiovelleen aikaisintaan vuodenvaihteessa, sillä lain voimaantulosta alkaa kuuden kuukauden siirtymäaika.


Puijon Pesiksen miehet hallitsevat Kuopiossa

Aihesivu: Puijon Pesiksen miehet hallitsevat Kuopiossa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Puijon Pesiksen joukkue on säilyttänyt Kuopion seudun miespesisherruuden. Viime kesän voimasuhteet jatkuvat, sillä PuPe voitti Siilinjärven Pesiksen kaikki keskinäiset ottelut. Vappulauantaina joukkue voitti harjoitusottelun 2–0.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Pesäpallo
  • Päivitetty 2.5.2026 klo 20:16
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Puijon Pesiksen joukkue on säilyttänyt Kuopion seudun miespesisherruuden. Viime kesän voimasuhteet jatkuvat, sillä PuPe voitti Siilinjärven Pesiksen kaikki keskinäiset ottelut. Vappulauantaina joukkue voitti harjoitusottelun 2–0.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.5.2026 klo 20:16, pääluokka Pesäpallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puijon Pesiksen miehet hallitsevat Kuopiossa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 2.5.2026 klo 20:16.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Pesäpallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #PuijonPesiksen, #SiilinjärvenPesiksen, #Ykköspesis.

Selkokielinen yhteenveto

Puijon Pesiksen miehet voittavat taas

Puijon Pesiksen joukkue on yhä paras Kuopiossa. He voittivat Siilinjärven Pesiksen kaikki pelit viime kesänä. Vappulauantaina he voittivat harjoitusottelun 2–0. Pelissä PuPe oli vahvempi kaikilla osa-alueilla.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa.  Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi.
Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin.
Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi.
Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.