Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kuluttajat voivat tilata alkoholia kotiovelleen aikaisintaan vuodenvaihteessa, sillä lain voimaantulosta alkaa kuuden kuukauden siirtymäaika.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ohut tukka voi saada lisää eloa haamukerrokset-leikkauksen avulla. Tämä tyyli ei vaadi suuria muutoksia, vaan se luo luonnollista liikettä ja volyymia hiuksiin. Julkkishiusstylistit suosittelevat tätä lähestymistapaa pitämään latvat pitkänä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ohut tukka voi saada lisää eloa haamukerrokset-leikkauksen avulla. Tämä tyyli ei vaadi suuria muutoksia, vaan se luo luonnollista liikettä ja volyymia hiuksiin. Julkkishiusstylistit suosittelevat tätä lähestymistapaa pitämään latvat pitkänä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.5.2026 klo 18:30, pääluokka Muoti.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Haamukerrokset tuovat volyymia ohueen tukkaan.
Haamukerrokset lisäävät volyymia hiuksiin
Ohut tukka voi näyttää tuuheammalta haamukerrokset-leikkauksen ansiosta. Tämä leikkaustyyli ei vaadi suuria muutoksia, vaan se tuo luonnollista liikettä hiuksiin. Kerrokset ovat hienovaraisia ja pitkiä, joten latvat voivat pysyä pitkänä. Julkkishiusstylistit suosittelevat tätä tyyliä.
Ohut tukka voi saada lisää eloa haamukerrokset-leikkauksen avulla. Tämä tyyli ei vaadi suuria muutoksia, vaan se luo luonnollista liikettä ja volyymia hiuksiin. Julkkishiusstylistit suosittelevat tätä lähestymistapaa pitämään latvat…
Suomen tunnetuimpiin muotisuunnittelijoihin kuuluva Vuokko Eskolin-Nurmesniemi on kuollut 19. huhtikuuta 2026 Helsingissä. Hän oli 96-vuotias ja syntynyt Helsingissä 12. helmikuuta 1930.
Muoti
Linda Lampeniuksen ja Pete Parkkosen viisuasut on julkaistu. Muotisuunnittelija Teemu Muurimäki on suunnitellut asut, jotka herättivät muotiasiantuntija Jaakko Selinin huomion. Hän piti…
Muoti
Kevään ja kesän 2026 muotitrendit esittelevät monipuolisia hameita, kuten naisellisia puolihameita ja leikkisiä bubble-hameita. Erityisesti pitsireunaiset helmat tuovat asuihin keveyttä ja näyttävyyttä.…
Muoti
Kevään muotitrendeihin kuuluu useita järkihintaisia vaatteita, jotka kestävät aikaa. Esimerkiksi lyhyt trenssitakki ja farkkupaita ovat ajankohtaisia valintoja. Nämä vaatteet näyttävät hyvältä vuodesta…
Muoti
Suomen presidenttipari on edustanut tyylikkäänä Ruotsin kuninkaan juhlallisuuksissa. Tyyliasiantuntija Sohvi Nyman huomauttaa, että Innes-Stubbin pukeutumisessa on tapahtunut merkittävä muutos. Hänen sininen asukokonaisuutensa…
Muoti
Ecco on julkaissut uuden kengän, joka on kehitetty yhteistyössä jyväskyläläisen Spinnovan kanssa. Kengän materiaali on valmistettu proteiinipohjaisesta tekstiilikuidusta, joka syntyy nahan valmistuksen…
Muoti
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.06.2026 TILANNE Koivun kukinta on päättynyt myös Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät erittäin vähäisiksi Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisesta runsaaseen maan etelä- ja keskiosissa. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat Keski- ja Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määriä. ENNUSTE Koivun kukinta on päättynyt koko maassa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Koivun siitepölymäärät jäävät Pohjois-Lapissa hyvin pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärät ovat enimmäkseen vähäisiä. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.