Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoen Jalkapallokerho pelasi 1-1-tasapelin Tampereen Ilvestä vastaan Veikkausliigassa. SJK sai tasoitusmaalinsa lisäajalla, mutta joukkueen voitottomat pelit jatkuvat. Ilves oli ennakkosuosikki, mutta ei pystynyt voittamaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoen Jalkapallokerho pelasi 1-1-tasapelin Tampereen Ilvestä vastaan Veikkausliigassa. SJK sai tasoitusmaalinsa lisäajalla, mutta joukkueen voitottomat pelit jatkuvat. Ilves oli ennakkosuosikki, mutta ei pystynyt voittamaan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.5.2026 klo 18:21, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SJK:n tasoitusmaali pelastaa pisteen Ilvekseltä.
SJK:n tasoitusmaali pelastaa pisteen Ilvekseltä
Seinäjoen Jalkapallokerho ja Tampereen Ilves pelasivat 1-1-tasapelin. SJK sai tasoitusmaalinsa lisäajalla. Joukkue ei ole voittanut pelejään pitkään aikaan. Ilves oli mestarisuosikki, mutta ei voittanut.
Seinäjoen Jalkapallokerho pelasi 1-1-tasapelin Tampereen Ilvestä vastaan Veikkausliigassa. SJK sai tasoitusmaalinsa lisäajalla, mutta joukkueen voitottomat pelit jatkuvat. Ilves oli ennakkosuosikki, mutta ei pystynyt voittamaan.
Ilves on yhä ilman voittoa miesten jalkapalloliigassa, vaikka se pelasi 1–1-tasapelin SJK:ta vastaan. Ilves johti ottelua avausminuutilla, mutta SJK:n Lucas Rangel tasoitti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves, #SJK
Ilves teki maalin heti ottelun alussa, kun Maksim Stjopin laukoi pallon SJK:n maaliin alle minuutissa. Tämä avausmaali toi tamperelaisjoukkueelle johtotilan vierasottelussa. Molemmat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves, #SJK
Ilves etsii yhä ensimmäistä voittoaan jalkapalloliigassa, kun se kohtaa SJK:n Seinäjoella. Joukkue on saanut vain yhden pisteen neljästä ensimmäisestä pelistään. Tänään on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves, #SJK
Viikonlopun Veikkausliigakierros toi mukanaan merkittäviä muutoksia joukkueiden voimasuhteissa. TPS ja Gnistan päätyivät tasapeliin, kun taas VPS voitti Ilveksen 3–2.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga, #Ilves
Ruotsalainen Häcken voitti naisten Eurooppa-cupin mestaruuden, kun se voitti Hammarbyn finaalissa 3–2. Felicia Schröder teki kaikki Häckenin maalit. Suomen maajoukkuepelaaja Vilma Koivisto…
Jalkapallo
PSG ja Bayern München kohtasivat Mestarien liigan välierissä, jossa nähtiin yhteensä yhdeksän maalia. PSG voitti ottelun 5–4, ja peliä kuvattiin klassikoksi sen…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.