Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raaseporissa uimahallissa syttynyt tulipalo on saatu sammutettua. Pelastuslaitos ilmoitti, että jälkiraivaus ja tilojen tuuletus ovat käynnissä. Tehtävään osallistui 13 pelastuslaitoksen yksikköä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raaseporissa uimahallissa syttynyt tulipalo on saatu sammutettua. Pelastuslaitos ilmoitti, että jälkiraivaus ja tilojen tuuletus ovat käynnissä. Tehtävään osallistui 13 pelastuslaitoksen yksikköä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.5.2026 klo 17:19, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo sammutettiin Raaseporin uimahallissa.
Tulipalo Raaseporin uimahallissa
Raaseporissa syttyi tulipalo uimahallissa. Pelastuslaitos sai palon sammutettua. Nyt tiloja tuuletetaan ja raivataan. Tehtävään osallistui 13 pelastusyksikköä.
Raaseporissa uimahallissa syttynyt tulipalo on saatu sammutettua. Pelastuslaitos ilmoitti, että jälkiraivaus ja tilojen tuuletus ovat käynnissä. Tehtävään osallistui 13 pelastuslaitoksen yksikköä.
Vappupäivänä Ypäjän hevosopistolla tapahtui traaginen ratsastusonnettomuus, jossa kuoli noin kuusikymppinen ratsastusopettaja. Nainen oli ollut aktiivinen hevosalan ammattilainen ja vaikuttanut alueen ratsastuspiireissä vuosikymmeniä.…
Kotimaa
Helsingin Käpylässä syttyi lauantaina aamuyöllä tulipalo, jossa tuhoutui kolme autoa ja kaksi bajamajaa. Pelastuslaitoksen mukaan palo vaikutti tahallisesti sytytetyltä. Poliisi tutkii tapausta.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Helsingin poliisi on selvittänyt vappuna kiertävää puukotushuhua. Poliisi ei ole löytänyt mitään todisteita vaarasta kaupunkilaisille. Huhun vuoksi poliisi haluaa tiedottaa asiasta kansalaisille.
Kotimaa
Susanna Frey, tunnettu hevosalan vaikuttaja, kuoli tapaturmaisesti Ypäjällä perjantaina. Hänen ystävänsä kokoontuivat muistelemaan häntä tapahtumassa, jota Frey itse oli järjestämässä. Onnettomuus sattui…
Kotimaa
Laihialla sijaitseva omakotitalo paloi asuinkelvottomaksi vapunpäivänä. Pelastuslaitos sai hälytyksen autotallista alkaneesta palosta kello 15.31, ja paikalle lähti kaksitoista yksikköä. Talossa oli palon…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Espoossa syttyi varhain perjantaina tulipalo, joka tuhosi täysin aution omakotitalon. Pelastustöihin osallistui kahdeksan pelastusyksikköä, ja jälkisammutustyöt jatkuvat aamupäivän ajan. Pelastuslaitos tiedotti tulipalosta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.