Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Paimiossa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kolme ajoneuvoa. Onnettomuudessa oli yhteensä kahdeksan henkilöä. Poliisi ja pelastuslaitos ovat paikalla selvittämässä tilannetta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Paimiossa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kolme ajoneuvoa. Onnettomuudessa oli yhteensä kahdeksan henkilöä. Poliisi ja pelastuslaitos ovat paikalla selvittämässä tilannetta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.5.2026 klo 09:35, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kolme ajoneuvoa onnettomuudessa Paimiossa • Kolme autoa kolaroi Paimiossa • Kolme autoa ja bajamajoja paloivat.
Kolme autoa onnettomuudessa Paimiossa
Paimiossa oli vakava liikenneonnettomuus. Siinä oli kolme autoa ja kahdeksan ihmistä. Onnettomuus tapahtui aamulla moottoritiellä. Poliisi ja pelastuslaitos auttavat paikalla.
Paimiossa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kolme ajoneuvoa. Onnettomuudessa oli yhteensä kahdeksan henkilöä. Poliisi ja pelastuslaitos ovat paikalla selvittämässä tilannetta.
Paimiossa Turku–Helsinki -moottoritiellä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kolme ajoneuvoa. Onnettomuushetkellä autoissa oli yhteensä kahdeksan henkilöä. Poliisi sai tiedon onnettomuudesta noin kello 8.30.
Helsingin Käpylässä syttyi lauantaina aamuyöllä tulipalo, jossa tuhoutui kolme autoa ja kaksi bajamajaa. Pelastuslaitoksen mukaan palo vaikutti tahallisesti sytytetyltä. Poliisi tutkii tapausta.
Helsingin Käpylässä syttyi lauantaina aamuyöllä palo, joka tuhosi kolme autoa ja kaksi bajamajaa. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello kolmen jälkeen, ja palo vaikutti tahallisesti sytytetyltä. Poliisi tutkii tapausta tarkemmin.
Turku–Helsinki-moottoritiellä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kolme ajoneuvoa. Onnettomuudessa oli yhteensä kahdeksan henkilöä. Poliisi ja pelastuslaitos ovat paikalla ja tiedottavat asiasta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Konnevedellä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa polkupyöräilijä kuoli. Onnettomuus sattui henkilöauton ja polkupyörän välille perjantaina iltapäivällä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Valtatie 9 on suljettu usean ajoneuvon liikenneonnettomuuden vuoksi lähellä Jyväskylää. Pelastuslaitos on käynnistänyt pelastustoimet onnettomuuspaikalla, jossa on useita yksiköitä. Tiedotteen mukaan sulku…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Konnevedellä sattui perjantaina iltapäivällä vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisina auto ja pyöräilijä. Poliisi ei ole vielä vahvistanut, onko onnettomuudessa kuollut ketään. Lisätietoja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Liikenneonnettomuus on aiheuttanut ajokaistojen sulkemisen ykköstiellä Paimiossa. Onnettomuus tapahtui lauantaiaamuna kello puoli yhdeksän jälkeen Hajalan ja Vistan liittymien välillä. Liikenne on hidastunut…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Paimio, #TurkuHelsinki
Turun Jäkärlässä on loukkaantunut hirvi jäänyt moottoritien riista-aitojen väliin. Poliisi on valmistautumassa lopettamaan hirven ja kehottaa autoilijoita varovaisuuteen alueella. Tilanne vaatii erityistä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Moottoritie
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.