Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tapparan hyökkääjä Emil Sylvegård on valmis tekemään mitä tahansa joukkueensa voiton eteen SM-liigan finaaleissa. Hän tuo joukkueeseen kovuutta ja hämmentää vastustajia pelin aikana. Sylvegård odottaa myös perheenlisäystä toukokuussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tapparan hyökkääjä Emil Sylvegård on valmis tekemään mitä tahansa joukkueensa voiton eteen SM-liigan finaaleissa. Hän tuo joukkueeseen kovuutta ja hämmentää vastustajia pelin aikana. Sylvegård odottaa myös perheenlisäystä toukokuussa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.5.2026 klo 11:30, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sylvegård lupaa tehdä mitä vain voiton eteen • Emil Sylvegård tuo kovuutta Tapparaan.
Sylvegård tekee mitä vain voiton eteen
Emil Sylvegård pelaa Tapparassa SM-liigan finaaleissa. Hän on valmis tekemään mitä tahansa voiton puolesta. Sylvegård tuo joukkueeseen kovuutta ja hämmentää vastustajia pelissä. Hänen perheeseensä on tulossa vauva toukokuussa.
Tapparan hyökkääjä Emil Sylvegård on valmis tekemään mitä tahansa joukkueensa voiton eteen SM-liigan finaaleissa. Hän tuo joukkueeseen kovuutta ja hämmentää vastustajia pelin aikana. Sylvegård odottaa myös perheenlisäystä toukokuussa.
Tapparan Emil Sylvegård on SM-liigan pudotuspelien yllättäjä, joka tuo joukkueeseen tarvittavaa kovuutta. Sylvegård on valmis tekemään mitä tahansa voiton eteen, ja hänen pelityylinsä hämmentää vastustajia. Hän pelaa uransa…
Jääkiekon Liigan finaalien tuomariryhmä on julkaistu. Finaaleissa tuomitsevat kokeneet tuomarit, joista päätuomareina toimivat Riku Brander, Jarno Heikkinen, Jukka-Pekka Koistinen, Joonas Kova, Anssi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #Finaalit
Miesten jääkiekkoliigan finaaleissa Tappara ja KooKoo kilpailevat mestaruudesta. Tappara on voittanut 20 SM-kultaa, kun taas KooKoo pelaa finaaleissa ensimmäistä kertaa. Kumpikin joukkue…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #Jääkiekko
Tapparan Emil Sylvegård on noussut näkyväksi pelaajaksi SM-liigan pudotuspeleissä, vaikka hän ei usein näy pistetilastoissa. Päävalmentaja Rikard Grönborg on halunnut Sylvegårdilta kovuutta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EmilSylvegård, #Tappara
Jääkiekon Liigan loppuottelut alkavat, kun Tampereen Tappara kohtaa Kouvolan KooKoon. Tappara on voittanut mestaruuksia ja pelannut loppuotteluissa useasti, kun taas KooKoo tekee…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #Jääkiekko
Harri Hepojärvi uskoo KooKoon voittavan Suomen mestaruuden, kun taas Timo Kunnari luottaa Tapparaan. Hepojärvi perustelee näkemystään KooKoon tilastoilla, kun taas Kunnari painottaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #SMliiga
SaiPa voitti Ilveksen SM-liigan pronssiottelussa 7–2. Päävalmentaja Raimo Helminen sai pronssimitalin ja juhli voittoa Lappeenrannan Kisapuistossa. Tämä on toinen peräkkäinen mitali SaiPalle,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.