Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa lauantaina aamuyöllä kadonnut noin 70-vuotias mies on löytynyt. Poliisi oli aiemmin julkaissut miehen tuntomerkit ja pyytänyt havaintoja. Mies löytyi noin puoli tuntia myöhemmin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa lauantaina aamuyöllä kadonnut noin 70-vuotias mies on löytynyt. Poliisi oli aiemmin julkaissut miehen tuntomerkit ja pyytänyt havaintoja. Mies löytyi noin puoli tuntia myöhemmin.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.5.2026 klo 08:15, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Poliisi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kadonnut mies löytyi Oulussa • Poliisi etsii kadonnutta miestä Oulussa • Oulussa kadonnut noin 70-vuotias mies.
Kadonnut mies löytyi Oulusta
Oulussa kadonnut noin 70-vuotias mies on löytynyt. Poliisi oli etsinyt häntä lauantaina aamuyöllä. He olivat julkaisseet miehen tuntomerkit. Mies löytyi noin puoli tuntia ilmoituksen jälkeen.
Oulussa lauantaina aamuyöllä kadonnut noin 70-vuotias mies on löytynyt. Poliisi oli aiemmin julkaissut miehen tuntomerkit ja pyytänyt havaintoja. Mies löytyi noin puoli tuntia myöhemmin.
Oulussa on kadonnut noin 70-vuotias mies, joka katosi Maikkulan alueella lauantaina aamuyöllä. Mies on alle 170 senttimetriä pitkä, harmaahiuksinen ja hänellä on risuparta. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon tai…
Oulussa on kadonnut aamuyöllä noin 70-vuotias mies. Poliisi on käynnistänyt etsinnät ja pyytää kansalaisten apua kadonneen löytämiseksi. Miehen tarkka sijainti ja olosuhteet ovat toistaiseksi epäselviä.
Helsingin poliisi on selvittänyt vappuna kiertävää puukotushuhua. Poliisi ei ole löytänyt mitään todisteita vaarasta kaupunkilaisille. Huhun vuoksi poliisi haluaa tiedottaa asiasta kansalaisille.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulun poliisi kohtasi paljon tehtäviä vapunpäivänä, kun ihmisiä oli liikkeellä runsaasti. Tehtävät keskittyivät erityisesti häiriökäyttäytymiseen, kotihälytyksiin ja rattijuoppoihin. Poliisi pysäytti useita päihtyneitä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu, #Poliisi
Vappua juhlittiin rauhallisissa merkeissä, vaikka väkeä oli runsaasti liikkeellä. Poliisi raportoi, että häiriökäyttäytyminen ja rikokset olivat vähäisiä, erityisesti Oulussa opiskelijat saivat kiitosta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu, #Poliisi
Vappuaaton juhlintaa seurattiin ympäri Suomea, ja se sujui pääosin rauhallisesti. Poliisi sai kuitenkin useita hälytyksiä päihtyneiden käyttäytymisestä ja rattijuopumuksista. Oulussa opiskelijat käyttäytyivät…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Oulu
Vappua vietettiin Suomessa rauhallisesti, ja poliisi valvoi juhlintaa eri puolilla maata. Helsingissä Kaivopuisto tyhjennettiin juhlijoista turvallisuuden vuoksi, ja poliisi takavarikoi teräaseen sekä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu, #Poliisi
Vappua juhlittiin pääosin rauhallisesti, mutta poliisi sai useita tehtäviä päihtyneiden ja väkivaltaisen käytöksen vuoksi. Lounais-Suomessa poliisi käsitteli 294 tehtävää, mikä on samaa…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Oulu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.