Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Porissa Helsingintiellä tapahtui onnettomuus, jossa jalankulkija jäi auton alle ja kuoli. Onnettomuus tapahtui lauantaina puolen yön jälkeen, ja poliisi tutkii tapausta edelleen. Kaistat olivat suljettuina poliisin tutkintatoimien vuoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Porissa Helsingintiellä tapahtui onnettomuus, jossa jalankulkija jäi auton alle ja kuoli. Onnettomuus tapahtui lauantaina puolen yön jälkeen, ja poliisi tutkii tapausta edelleen. Kaistat olivat suljettuina poliisin tutkintatoimien vuoksi.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 8 eri lähteestä, viimeisin päivitys 2.5.2026 klo 07:25, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, MTV Uutiset, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jalankulkija kuoli auton alle Porissa • Jalankulkija kuoli liikenneonnettomuudessa Porissa • Jalankulkija kuoli onnettomuudessa Porissa.
Jalankulkija kuoli Porissa
Porissa Helsingintiellä tapahtui onnettomuus. Jalankulkija jäi auton alle ja kuoli. Onnettomuus tapahtui lauantaina yöllä. Poliisi tutkii asiaa ja sulki tiet onnettomuuspaikan ympäriltä.
Porissa Helsingintiellä tapahtui onnettomuus, jossa jalankulkija jäi auton alle ja kuoli. Onnettomuus tapahtui lauantaina puolen yön jälkeen, ja poliisi tutkii tapausta edelleen. Kaistat olivat suljettuina poliisin tutkintatoimien vuoksi.
Porissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa jalankulkija kuoli. Onnettomuus tapahtui Helsingintiellä lentoaseman lähellä puolenyön jälkeen. Poliisi tutkii tapausta ja sulki tien tutkinnan ajaksi.
Porissa tapahtui onnettomuus, jossa jalankulkija kuoli auton alle. Onnettomuus sattui lauantaina Helsingintiellä lentoaseman edessä. Poliisi tutkii tapausta ja sulki tien tutkintatoimien ajaksi.
Porissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa jalankulkija kuoli. Onnettomuus tapahtui puolenyön jälkeen Helsingintiellä lentoaseman lähellä. Poliisi tutkii tapausta ja sulki tien tutkinnan ajaksi.
Porissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa jalankulkija kuoli. Onnettomuus tapahtui Helsingintiellä lentoaseman läheisyydessä puolenyön jälkeen. Poliisi tutkii tapausta ja sulki tien tutkinnan ajaksi.
Porissa tapahtui onnettomuus, jossa jalankulkija kuoli auton alle. Onnettomuus sattui lauantaina Helsingintiellä lentoaseman edessä. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Porissa tapahtui onnettomuus, jossa jalankulkija kuoli auton alle. Onnettomuus sattui lauantaina Helsingintiellä Porin lentoaseman edessä. Poliisi tutkii tapausta ja sulki tien tutkintatoimien ajaksi.
Porissa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa aikuinen jalankulkija kuoli jäätyään auton alle. Onnettomuus tapahtui Helsingintiellä lentoaseman läheisyydessä lauantain vastaisena yönä. Poliisi tutkii tapausta ja on sulkenut tien tutkintatoimia varten.
Konnevedellä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa polkupyöräilijä kuoli. Onnettomuus sattui henkilöauton ja polkupyörän välille perjantaina iltapäivällä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Valtatie 9 on suljettu usean ajoneuvon liikenneonnettomuuden vuoksi lähellä Jyväskylää. Pelastuslaitos on käynnistänyt pelastustoimet onnettomuuspaikalla, jossa on useita yksiköitä. Tiedotteen mukaan sulku…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Luumäellä on tapahtunut kahden auton nokkakolari, joka on johtanut Kutostien sulkemiseen. Pelastuslaitoksen mukaan onnettomuudessa on kolme altistunutta ja pelastus- sekä raivaustyöt ovat…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Konnevedellä sattui perjantaina iltapäivällä vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisina auto ja pyöräilijä. Poliisi ei ole vielä vahvistanut, onko onnettomuudessa kuollut ketään. Lisätietoja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Ypäjällä tapahtui ratsastusonnettomuus, jossa kokenut ratsastaja kuoli. Onnettomuuden syyt ovat vielä selvityksessä, ja viranomaiset tutkivat tapahtuman olosuhteita. Paikalle saapui ambulanssi ja lääkärihelikopteri,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Vappuaattona tapahtuneessa nokkakolarissa Etelä-Karjalassa kuoli kaksi ihmistä. Onnettomuus tapahtui Kuutostiellä iltapäivällä, ja tie oli suljettu liikenteeltä useaksi tunniksi. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.