Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Slovakia voitti jääkiekon alle 18-vuotiaiden MM-välierässä Latvian 1–0. Ottelussa nähtiin harvinainen nyrkkitappelu, joka yllätti selostajat. Slovakia etenee finaaliin, jossa se kohtaa joko Ruotsin tai Tshekin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Slovakia voitti jääkiekon alle 18-vuotiaiden MM-välierässä Latvian 1–0. Ottelussa nähtiin harvinainen nyrkkitappelu, joka yllätti selostajat. Slovakia etenee finaaliin, jossa se kohtaa joko Ruotsin tai Tshekin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.5.2026 klo 20:18, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Slovakia voitti MM-välierän ja etenee finaaliin.
Slovakia voitti ja menee finaaliin
Slovakia voitti jääkiekon MM-välierän. Se voitti Latvian 1–0. Ottelussa oli myös tappeluita, mikä on harvinaista nuorten peleissä. Slovakia pelaa seuraavaksi finaalissa. Vastustaja on joko Ruotsi tai Tshekki.
Slovakia voitti jääkiekon alle 18-vuotiaiden MM-välierässä Latvian 1–0. Ottelussa nähtiin harvinainen nyrkkitappelu, joka yllätti selostajat. Slovakia etenee finaaliin, jossa se kohtaa joko Ruotsin tai Tshekin.
Teuvo Teräväinen, NHL-pelaaja Chicago Blackhawksista, edustaa Suomea jääkiekon MM-kisoissa Sveitsissä. Teräväinen tuo joukkueeseen kokemusta ja taitoa, sillä hän on aiemmin pelannut olympialaisissa…
Jääkiekko
Minnesota voitti Dallasin 5-2 ja eteni pudotuspelien seuraavalle kierrokselle. Anaheim voitti Edmontonin myös 5-2 ja jatkaa kilpailua. Molemmat joukkueet voittivat ottelusarjansa 4-2.
Jääkiekko
SaiPa voitti Ilveksen SM-liigan pronssiottelussa 7–2. Päävalmentaja Raimo Helminen sai pronssimitalin ja juhli voittoa Lappeenrannan Kisapuistossa. Tämä on toinen peräkkäinen mitali SaiPalle,…
Jääkiekko
Jääkiekkovalmentaja Lauri Marjamäki on solminut kaksivuotisen sopimuksen sveitsiläisseura EV Zugin kanssa. Marjamäki siirtyy Zugiin EHC Klotenista, jonka kanssa hänen sopimuksensa purettiin. Uudessa…
Jääkiekko
Henri Sneck on jättänyt tehtävänsä Kiekko-Espoo Oy:n toimitusjohtajana. Seuraaja on parhaillaan rekrytoinnissa, ja asiasta tiedotetaan lisää pian. Kiekko-Espoo sijoittui SM-liigan runkosarjassa yhdeksänneksi…
Jääkiekko
Philadelphia Flyers on varmistanut paikan pudotuspelien toiselle kierrokselle voitettuaan Pittsburgh Penguinsin 1–0 jatkoajalla. Ratkaisumaalin teki Cam York, ja Rasmus Ristolainen pelasi ottelussa…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.