Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Joel Pohjanpalo teki ratkaisevan maalin, kun Palermo voitti Catanzaron 3–2. Tämä voitto nosti Pohjanpalon kauden maalimäärän 24:ään, ja hän on käytännössä varmistanut maalikuninkuuden. Palermo jatkaa kauttaan nousukarsinnoissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Joel Pohjanpalo teki ratkaisevan maalin, kun Palermo voitti Catanzaron 3–2. Tämä voitto nosti Pohjanpalon kauden maalimäärän 24:ään, ja hän on käytännössä varmistanut maalikuninkuuden. Palermo jatkaa kauttaan nousukarsinnoissa.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.5.2026 klo 22:18, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pohjanpalo lähellä maalikuninkuuden varmistamista • Pohjanpalo ratkaisi ottelun loppuhetkillä • Pohjanpalo ratkaisi ottelun loppuhetkillä.
Pohjanpalo on lähellä maalikuninkuuden voittoa
Joel Pohjanpalo teki tärkeän maalin, kun hänen joukkueensa Palermo voitti Catanzaron 3–2. Tämä oli Pohjanpalon kauden 24. Maali. Hän on nyt lähes varma maalikuninkuuden voittaja. Palermo jatkaa pelaamista nousukarsinnoissa.
Joel Pohjanpalo teki ratkaisevan maalin, kun Palermo voitti Catanzaron 3–2. Tämä voitto nosti Pohjanpalon kauden maalimäärän 24:ään, ja hän on käytännössä varmistanut maalikuninkuuden. Palermo jatkaa kauttaan nousukarsinnoissa.
Joel Pohjanpalo teki ratkaisevan maalin, kun Palermo voitti Catanzaron 3–2. Tämä voitto nosti Pohjanpalon maalimäärän kaudella 24:ään, mikä tekee hänestä lähes varman Serie B:n maalikuninkaan. Palermo jatkaa kauttaan…
Joel Pohjanpalo teki ratkaisevan maalin, kun Palermo voitti Catanzaron 3–2. Tämä voitto nosti Pohjanpalon maalimäärän kaudella 24:ään, mikä tekee hänestä lähes varman Serie B:n maalikuninkaan. Palermo etenee nousukarsintoihin…
Tampereen Classic voitti Nokian KrP:n salibandyliigan finaalissa vappupäivänä. Ottelu päättyi Classicin hyväksi 6–5, mikä tarkoittaa toista kiinnitystä mestaruuteen. Teemu Karppanen juhli ensimmäistä opiskelijavappuaan finaalissa.
Miesten F-liigan loppuottelussa Classic voitti Nokian Krp:n 6–5. Classic johtaa ottelusarjaa voitoin 2–1. Seuraavat ottelut pelataan 3. Ja 5. toukokuuta.
Classic on noussut miesten F-liigan loppuottelusarjassa 2–1-johtoon voitettuaan Nokian KrP:n 6–5. Ottelu pelattiin Lempäälässä, ja Ville Hietaranta teki kaksi maalia Classicille. Seuraava ottelu pelataan sunnuntaina Nokialla.
Classic on noussut miesten F-liigan loppuottelusarjassa 2–1-johtoon voitettuaan Nokian KrP:n 6–5. Ottelu pelattiin Lempäälässä, ja Classicin Ville Hietaranta teki kaksi maalia. Seuraava ottelu pelataan sunnuntaina Nokialla.
Classic on noussut miesten F-liigan loppuottelusarjassa 2–1-johtoon voitettuaan Nokian KrP:n 6–5. Ottelu pelattiin Lempäälässä, ja Ville Hietaranta teki kaksi maalia Classicille. Seuraava ottelu pelataan sunnuntaina Nokialla.
Palermo ei saavuttanut suoraa nousua Serie A:han, mutta voitti Catanzaron 3–2. Joel Pohjanpalo teki voittomaalin rangaistuspotkusta ja nousi maalipörssin kärkeen. Joukkueen sijoitus…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #JoelPohjanpalo, #Palermo
Ruotsalainen Häcken voitti naisten Eurooppa-cupin mestaruuden, kun se voitti Hammarbyn finaalissa 3–2. Felicia Schröder teki kaikki Häckenin maalit. Suomen maajoukkuepelaaja Vilma Koivisto…
Jalkapallo
PSG ja Bayern München kohtasivat Mestarien liigan välierissä, jossa nähtiin yhteensä yhdeksän maalia. PSG voitti ottelun 5–4, ja peliä kuvattiin klassikoksi sen…
Jalkapallo
Urheilun oikeusturvalautakunta on hylännyt IF Gnistanin valituksen Palloliiton päätöksestä. Gnistan oli valittanut 14. huhtikuuta pelatun Suomen cupin ottelun tuloksesta, jossa seuran pelaajien…
Jalkapallo
HJK ja KuPS pelasivat sunnuntaina 1–1-tasapelin miesten jalkapalloliigassa. KuPS aloitti ottelun vahvasti, kun Otto Ruoppi teki maalin heti toisella minuutilla. HJK:n Mads…
Jalkapallo
KuPSin naisten joukkue voitti VIFK:n 2-1 Vaasassa. Ottelu oli jännittävä ja täynnä käänteitä, mikä piti katsojat otteessaan.
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.