Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vaasan Sport on solminut kaksivuotisen sopimuksen ruotsalaispuolustaja Eric Bürgerin kanssa. 20-vuotias Bürger on pelannut aiemmin Ruotsin HockeyAllsvenskanissa ja SHL:ssä. Hän tuo joukkueeseen monipuolisuutta ja isokokoista puolustuspeliä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vaasan Sport on solminut kaksivuotisen sopimuksen ruotsalaispuolustaja Eric Bürgerin kanssa. 20-vuotias Bürger on pelannut aiemmin Ruotsin HockeyAllsvenskanissa ja SHL:ssä. Hän tuo joukkueeseen monipuolisuutta ja isokokoista puolustuspeliä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.5.2026 klo 17:07, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Eric Bürger siirtyy Vaasan Sportiin • Eric Bürger siirtyy Vaasan Sportiin • Eric Bürger siirtyy Vaasan Sportiin.
Eric Bürger siirtyy Sportiin
Vaasan Sport on tehnyt sopimuksen Eric Bürgerin kanssa. Bürger on 20-vuotias puolustaja Ruotsista. Hän on pelannut aiemmin Ruotsin toiseksi korkeimmalla sarjatasolla. Hän tuo joukkueeseen hyvää puolustuspeliä ja kykyä rakentaa peliä kiekolla.
Vaasan Sport on solminut kaksivuotisen sopimuksen ruotsalaispuolustaja Eric Bürgerin kanssa. 20-vuotias Bürger on pelannut aiemmin Ruotsin HockeyAllsvenskanissa ja SHL:ssä. Hän tuo joukkueeseen monipuolisuutta ja isokokoista puolustuspeliä.
Vaasan Sport on solminut kaksivuotisen sopimuksen ruotsalaispuolustaja Eric Bürgerin kanssa. 20-vuotias Bürger on pelannut aiemmin Ruotsin HockeyAllsvenskanissa ja SHL:ssä. Hänet tunnetaan monipuolisena ja liikkuvana puolustajana, joka tuo vahvistusta…
Ruotsalaispuolustaja Eric Bürger on solminut kaksivuotisen sopimuksen Vaasan Sportin kanssa. 20-vuotias Bürger on pelannut aiemmin Ruotsin HockeyAllsvenskanissa ja SHL:ssä. Hänen monipuolisuutensa ja liikkuvuutensa herättävät odotuksia valmennuksessa.
Vaasan Sport on solminut kahden vuoden sopimuksen ruotsalaisen puolustajan Eric Bürgerin kanssa. 20-vuotias Bürger siirtyy Vaasaan SHL-seura Röglen organisaatiosta, jossa hän pelasi viime kauden lainalla. Hän on pelannut…
Jääkiekkoilija Juhani Jasu on ilmoittanut uransa päättymisestä. Hän pelasi urallaan 907 SM-liigan runkosarjaottelua ja teki 215 tehopistettä. Jasu, 38, kertoi päätöksestään Instagramissa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
SaiPa voitti Ilveksen SM-liigan pronssiottelussa 7–2. Päävalmentaja Raimo Helminen sai pronssimitalin ja juhli voittoa Lappeenrannan Kisapuistossa. Tämä on toinen peräkkäinen mitali SaiPalle,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Jääkiekkovalmentaja Lauri Marjamäki on solminut kaksivuotisen sopimuksen sveitsiläisseura EV Zugin kanssa. Marjamäki siirtyy Zugiin EHC Klotenista, jonka kanssa hänen sopimuksensa purettiin. Uudessa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Henri Sneck on jättänyt tehtävänsä Kiekko-Espoo Oy:n toimitusjohtajana. Seuraaja on parhaillaan rekrytoinnissa, ja asiasta tiedotetaan lisää pian. Kiekko-Espoo sijoittui SM-liigan runkosarjassa yhdeksänneksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Jääkiekon alle 18-vuotiaiden MM-kisoissa nähtiin yllättävä käänne, kun USA ja Kanada eivät päässeet mitaleille. USA hävisi Latviaa vastaan 5–2 ja Kanada taipui…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Fribourg-Gottéron voitti HC Davosin ratkaisevassa finaalissa jatkoajalla 3–2. Voittomaalin teki Lucas Wallmark, ja mestaruus oli Fribourgille historiallinen ensimmäinen. Henrik Borgström oli joukkueen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.