Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Harri Hepojärvi uskoo KooKoon voittavan Suomen mestaruuden, kun taas Timo Kunnari luottaa Tapparaan. Hepojärvi perustelee näkemystään KooKoon tilastoilla, kun taas Kunnari painottaa Tapparan kokemusta ja hyvää virettä. Finaalisarja alkaa 2. toukokuuta ja mestari selviää viimeistään 13. toukokuuta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Harri Hepojärvi uskoo KooKoon voittavan Suomen mestaruuden, kun taas Timo Kunnari luottaa Tapparaan. Hepojärvi perustelee näkemystään KooKoon tilastoilla, kun taas Kunnari painottaa Tapparan kokemusta ja hyvää virettä. Finaalisarja alkaa 2. toukokuuta ja mestari selviää viimeistään 13. toukokuuta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.5.2026 klo 08:33, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Toimittajat jakautuvat SM-liigan finaalissa.
Toimittajat eri mieltä finaalista
Harri Hepojärvi sanoo, että KooKoo voittaa mestaruuden. Hän perustelee tätä tilastoilla. Timo Kunnari uskoo Tapparaan ja sen kokemukseen. Finaalit alkavat 2. toukokuuta ja mestari selviää 13. toukokuuta.
Harri Hepojärvi uskoo KooKoon voittavan Suomen mestaruuden, kun taas Timo Kunnari luottaa Tapparaan. Hepojärvi perustelee näkemystään KooKoon tilastoilla, kun taas Kunnari painottaa Tapparan kokemusta ja hyvää virettä. Finaalisarja…
Jääkiekkoilija Juhani Jasu on ilmoittanut uransa päättymisestä. Hän pelasi urallaan 907 SM-liigan runkosarjaottelua ja teki 215 tehopistettä. Jasu, 38, kertoi päätöksestään Instagramissa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
Jääkiekon SM-liigan finaalisarja alkaa lauantaina, kun KooKoo kohtaa Tapparan Tampereen Nokia-areenassa. KooKoo on yllättänyt kauden aikana omintakeisella pelityylillään, ja asiantuntijat uskovat, että…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Kouvolan KooKoo on saavuttanut seurahistoriansa ensimmäisen SM-liigan finaalipaikan, kun se kohtaa Tapparan. Muusikko Tuure Kilpeläinen ja rallikartturi Janni Hussi iloitsevat kaupungin saavutuksesta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #SMliiga
SaiPa voitti Ilveksen SM-liigan pronssiottelussa 7–2. Päävalmentaja Raimo Helminen sai pronssimitalin ja juhli voittoa Lappeenrannan Kisapuistossa. Tämä on toinen peräkkäinen mitali SaiPalle,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Jääkiekkovalmentaja Lauri Marjamäki on solminut kaksivuotisen sopimuksen sveitsiläisseura EV Zugin kanssa. Marjamäki siirtyy Zugiin EHC Klotenista, jonka kanssa hänen sopimuksensa purettiin. Uudessa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Henri Sneck on jättänyt tehtävänsä Kiekko-Espoo Oy:n toimitusjohtajana. Seuraaja on parhaillaan rekrytoinnissa, ja asiasta tiedotetaan lisää pian. Kiekko-Espoo sijoittui SM-liigan runkosarjassa yhdeksänneksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.