Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
SaiPa voitti Ilveksen SM-liigan pronssiottelussa 7–2. Päävalmentaja Raimo Helminen sai pronssimitalin ja juhli voittoa Lappeenrannan Kisapuistossa. Tämä on toinen peräkkäinen mitali SaiPalle, joka nousi aiemmasta jumbosijastaan mitalijoukkueeksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
SaiPa voitti Ilveksen SM-liigan pronssiottelussa 7–2. Päävalmentaja Raimo Helminen sai pronssimitalin ja juhli voittoa Lappeenrannan Kisapuistossa. Tämä on toinen peräkkäinen mitali SaiPalle, joka nousi aiemmasta jumbosijastaan mitalijoukkueeksi.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.4.2026 klo 22:47, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Helsingin Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SaiPa voitti pronssia SM-liigassa • Ilveksen kausi päättyi pettymykseen pronssiottelussa • SaiPa voitti Ilveksen jääkiekossa 7-2.
SaiPa voitti pronssia SM-liigassa
SaiPa voitti Ilveksen SM-liigan pronssiottelussa 7–2. Päävalmentaja Raimo Helminen sai pronssimitalin. SaiPa on voittanut mitalin nyt toista kertaa peräkkäin. Joukkue oli aiemmin runkosarjan viimeinen, mutta Helminen on kääntänyt sen kurssin. Hän oli tunteellinen voiton jälkeen.
SaiPa voitti Ilveksen SM-liigan pronssiottelussa 7–2. Päävalmentaja Raimo Helminen sai pronssimitalin ja juhli voittoa Lappeenrannan Kisapuistossa. Tämä on toinen peräkkäinen mitali SaiPalle, joka nousi aiemmasta jumbosijastaan mitalijoukkueeksi.
Ilveksen jääkiekkokausi päättyi pettymykseen, kun SaiPa voitti pronssiottelussa 7–2. Matias Mäntykivi, Ilveksen tähtihyökkääjä, koki tunteikkaan hetken tutussa Kisapuiston hallissa. SaiPan voitto herätti hurmioituneen tunnelman kotiyleisössä.
SaiPa voitti Ilveksen jääkiekko-ottelussa selvästi 7-2. Ottelu eteni tasaisena ensimmäisessä erässä, mutta SaiPa hallitsi toista ja kolmatta erää. Yleisöä ottelussa oli 4179 katsojaa.
Akaa-Volley voitti Savo Volleyn pronssiottelussa 3–0. Tämä voitto varmisti Akaa-Volleylle pronssimitalit Miesten Mestaruusliigassa. Ottelun erät päättyivät 25–20, 25–21 ja 25–19.
SaiPa voitti jääkiekkoliigan pronssiottelussa Ilveksen selvästi 7–2. Tämä on SaiPalle kolmas SM-mitali ja toinen perättäinen, sillä joukkue sai viime vuonna hopeaa. Kapteeni Samuli Niinisaari iloitsee saavutuksesta, vaikka finaalipaikka…
SaiPa voitti jääkiekkoliigan pronssiottelussa Ilveksen selvästi 7–2. Tämä on SaiPalle kolmas SM-mitali ja toinen perättäinen, sillä seura sai viime vuonna hopeaa. Kapteeni Samuli Niinisaari iloitsee saavutuksesta, vaikka finaalipaikka…
SaiPa voitti miesten jääkiekkoliigan pronssiottelussa Ilveksen selvästi 7–2. Tämä voitto on SaiPalle kolmas SM-mitali ja toinen perättäinen, sillä seura voitti viime vuonna hopeaa. Kapteeni Samuli Niinisaari ilmaisi tyytyväisyytensä…
SaiPa voitti pronssiottelussa Ilveksen selvästi 7–2. Ottelu eteni tasaisena ensimmäisessä erässä, mutta SaiPa hallitsi peliä sen jälkeen. Voitto varmisti SaiPalle pronssimitalin Liigassa.
Jääkiekkoilija Juhani Jasu on ilmoittanut uransa päättymisestä. Hän pelasi urallaan 907 SM-liigan runkosarjaottelua ja teki 215 tehopistettä. Jasu, 38, kertoi päätöksestään Instagramissa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #Jääkiekko
Ilves kohtaa SaiPan pronssiottelussa Kiekkoliigassa. Ilves voitti SaiPan runkosarjan päätöskierroksella 4–1 ja hakee neljättä pronssimitaliaan viiteen kauteen. SaiPa puolestaan tavoittelee toista mitaliaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Ilves, #SaiPa
Imatran Ketterä on toimittanut kaikki tarvittavat aineistot jääkiekon Liigan lisenssikomitealle. Se tavoittelee pelaamista ensi kauden siirtymäkaudella, ennen kuin pääsarja siirtyy uudistettuun muotoon.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga, #Jääkiekko
Raimo Helminen on johtanut SaiPan SM-liigan pronssiotteluun, jossa joukkue voitti Ilveksen 7–2. Helminen on saanut paljon kiitosta faneilta ja hän jatkaa päävalmentajana…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #RaimoHelminen, #SaiPa
SM-liigan pronssiottelu pelataan vappuaattona Lappeenrannan Kisapuistossa, jossa Tappara kohtaa KooKoon. SaiPa ja Ilves taistelevat pronssimitalista, ja SaiPa on aiemmin voittanut vain kaksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga, #SaiPa
Liigan pronssiottelu pelataan tänään Lappeenrannassa, jossa SaiPa kohtaa Ilveksen. Kotijoukkueet ovat voittaneet pronssiottelut useammin kuin vierasjoukkueet, mikä korostaa kotiyleisön merkitystä. Viimeisen kymmenen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga, #SaiPa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.