Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen ja Tshekin EHT-ottelu keskeytettiin toisen erän aikana, kun päätylaidan osa rikkoutui. Taklauksen teki Tshekin Adam Klapka, joka taklasi Santeri Hatakkaa. Ottelu oli tasatilanteessa 1–1, kun keskeytys tapahtui.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen ja Tshekin EHT-ottelu keskeytettiin toisen erän aikana, kun päätylaidan osa rikkoutui. Taklauksen teki Tshekin Adam Klapka, joka taklasi Santeri Hatakkaa. Ottelu oli tasatilanteessa 1–1, kun keskeytys tapahtui.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.4.2026 klo 20:32, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa EHT-ottelu keskeytyi laidan rikkoutumisen vuoksi • EHT-ottelu keskeytyi laidan rikkoutumisen vuoksi • Suomen ja Tshekin jääkiekko-ottelu keskeytyi.
EHT-ottelu keskeytyi laidan rikkoutumisen vuoksi
Suomen ja Tshekin jääkiekko-ottelu keskeytettiin. Keskeytys tapahtui toisen erän aikana, kun laita rikkoutui. Taklauksen teki Adam Klapka, joka taklasi Santeri Hatakkaa. Ottelu oli tasan 1–1 keskeytyksen hetkellä.
Suomen ja Tshekin EHT-ottelu keskeytettiin toisen erän aikana, kun päätylaidan osa rikkoutui. Taklauksen teki Tshekin Adam Klapka, joka taklasi Santeri Hatakkaa. Ottelu oli tasatilanteessa 1–1, kun keskeytys tapahtui.
Suomen ja Tshekin EHT-ottelu keskeytettiin toisen erän aikana, kun päätylaidan osa murtui Adam Klapkan taklauksen seurauksena. Ottelu oli tasatilanteessa 1–1, kun keskeytys tapahtui. Ensimmäisessä erässä Suomi johti, mutta…
EHT-turnauksen jääkiekko-ottelu Suomen ja Tshekin välillä keskeytettiin toisen erän aikana, kun päätylaidan osa rikkoutui. Ottelu oli tasatilanteessa 1–1, kun Adam Klapka taklasi Santeri Hatakkaa. Ensimmäisessä erässä Suomi johti,…
Tshekin ja Suomen Euro Hockey Tourin ottelussa tapahtui erikoinen tilanne, kun Adam Klapka taklasi Santeri Hatakkaa niin voimakkaasti, että pleksi ja laita…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EHT, #Suomi
Suomi avaa jääkiekon EHT-turnauksen torstaina Tshekissä, jossa se kohtaa isäntäjoukkueen. Ottelu alkaa kello 19 ja Leijonat pelaavat useilla eri kentällisillä. Joukkueen maalilla…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #EHT
Leijonat avaa EHT-turnauksen Tshekissä keskiviikkona. Turnaus tarjoaa mahdollisuuden testata joukkueen kuntoa ja taktiikkaa ennen tulevia kilpailuja. Tapahtuma kerää yhteen useita Euroopan huippujoukkueita.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EHT, #Tshekki
Alle 18-vuotiaiden jääkiekon MM-turnauksen puolivälierässä Tshekki voitti Suomen 2-1. Ottelussa Tshekin maalivahti Martin Psohlavec torjui 35 laukausta, kun taas Suomen Oskari Ahmajärvi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tshekki, #Suomi
Suomen alle 18-vuotiaat jääkiekkoilijat, Pikkuleijonat, pelaavat tänään MM-puolivälierässä Tshekkiä vastaan. Ottelu alkaa Bratislavassa kello 13. Suomi voitti alkulohkossa kolme ottelua, mutta hävisi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tshekki, #Jääkiekko
Jääkiekkovalmentaja Lauri Marjamäki on solminut kaksivuotisen sopimuksen sveitsiläisseura EV Zugin kanssa. Marjamäki siirtyy Zugiin EHC Klotenista, jonka kanssa hänen sopimuksensa purettiin. Uudessa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.